СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО НАВЧАННЯ СТАТИСТИЦІ

Автор(и)

  • A. Mikhailenko Харківський національний автомобільно-дорожний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2019.85.0.139

Ключові слова:

статистична освіта, статистичне мислення, cтатистична грамотність, нові технології у навчальному процесі

Анотація

Статистичний аналіз стає все більш вагомою складовою знань у сучасному світі. Підготовка висококваліфікованих інженерів, здатних приймати правильні рішення, вимагає навчання методам сучасної статистики у тісному поєднанні з фаховою освітою.

Біографія автора

A. Mikhailenko, Харківський національний автомобільно-дорожний університет

ст. викладач кафедри вищої математики

Посилання

Ben-Zvi D., Makar K. The Teaching and Learning of Statistics. International Perspectives. Springer International Publishing Switzerland, 325 p., 2016.

Ben-Zvi, D., & Garfield, J. B. (Eds.). The challenge of developing statistical literacy, reasoning and thinking. – Dordrecht, The Netherlands: Kluwer Academic Publishers. 2004

Groth R. E. Toward a conceptualization of statistical knowledge for teaching. Journal for Research in Mathematics Education, vol. 38, p.427–437, 2007.

Tishkovskaya S, Lancaster G. Statistical education in the 21st century: A review of challenges, teaching innovations and strategies for reform. Journal of Statistics Education, vol.20, p.1-24, 2012

Régnier J. C., Kuznetsova E. Teaching of Statistics: Formation of Statistical Reasoning. Procedia – Social and Behavioral Sciences, vol. 154, p.99–103, 2014

Nikiforidou Z., Lekka A., Pange J., Statistical literacy at university level: the current trends. Procedia Social and Behavioral Sciences 9, 795–799, 2010.

Yotongyos M., Traiwichitkhun D., Kaemkate. Undergraduate Students’ Statistical Literacy: A survey study. Procedia – Social and Behavioral Sciences, vol. 191 p. 2731 – 2734, 2015

Leutzbach. Introduction to the Theory of Traffic Flow. 204 p. 1988, Springer Berlin Heidelberg

May A. D., Traffic flow fundamentals. Prentice Hall, 473 pg. 1990

Stathopoulos A., Karlaftis M. G. A multivariate state space approach for urban traffic flow modeling and prediction. Transportation Research Part C: Emerging Technologies. 11 (2): 121–135. 2003.

Kerner B. S. Introduction to Modern Traffic Theory and Control. Springer-Verlag Berlin Heidelberg, 265 pg. 2009.

Garfield J., Chance B. Assessment in statistics education: Issues and challenges. Mathematical Teaching and Learning. Vol. 2, p. 99-125, 2000

Garfield J., Ben-Zvi, D. Helping students develop statistical reasoning: Implementing a statistical reasoning learning environment. Teaching Statistics, vol.30, p.72–77, 2009.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА