АНАЛІЗ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ВТРАТ В ЕЛЕКТРИЧНІЙ ТРАНСМІСІЇ З УРАХУВАННЯМ ЕФЕКТУ ЗОММЕРФЕЛЬДА–КОНОНЕНКА
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.95.0.185Ключові слова:
ефект Зоммерфельда–Кононенка, енергетичні втрати, електрична трансмісія, безпружинна маса, механічний резонансАнотація
Розглядаються особливості застосування розрахункової моделі енергетичних втрат на пересування в умовах виникнення ефекту Зоммерфельда–Кононенка на безпружинних масах коліс із дисбалансом. Уточнено аспекти, пов’язані з резонансними явищами у трансмісії при застосуванні електричного приводу.
Посилання
Rabota avtomobil'noy shiny / [Knoroza V.I., Klennikov Ye.V., I.P. Pet-ditch i dr.]; izd. V I. Knorosa - M .: Transport, 1976. – 238 s.
Mazin A.S. Vliyaniye kolebaniy napravlyayushchikh koles avtomobilya v gorizontal'noy ploskosti na energozatraty dvigatelya. Sbornik nauchnykh trudov Natsional'noy akademii Natsional'noy gvardii Ukrainy. 2015. VIP. 1 (25). str.21–25.
Mazin A.S. Podrigalo M.A.Vliyaniye neuravnoveshennosti i okruzhnogo lyufta kholostykh koles avtomobilya na energopotrebleniye dvigatelya. Sbornik praktikov Natsional'noy akademii nauk Natsional'noy gvardii Ukrainy. 2015. VIP. 2 (26). p. 10–14
Vliyaniye kolebaniy nepodressorennykh mass avtomobilya na dopolnitel'nyye zatraty energii dvigatelya Podrigalo M.A., Gats'ko V.I., Mazin A.S. Vísnik KHNADU. Zbírnik naukovikh prats'. 2016. Vip.75. s.158–164.
Abramov D.V. Kontseptsíya pokrashchen-nya funktsíonal'noy stabíl'nosti dinamíchnikh i energoperetvoryuyuchikh vlastivostey avtomobiley: dis.doktora tekhn. nauk: 05.22.02 / Abramov Dmitríy Volodimirovich. 2018.–282s.
Kaydalov R.O. Naukoví osnovy proizvodstva avtomobiley s kombínovanoyu energeticheskiyu ustanovkoyu: dis. doktora tekhn. nauk: 05.22.02 / Kaydalov Ruslan Olegovich. 2018.–287s.
Panovko YA.G., Gubanova I.I. Ustoychivost' i kolebaniya uprugikh sistem: sovremennyye kontseptsii, paradoksy i oshibki. -4-ye izd., Pere-rob. – M .: Nauka, 1987. – 352 s.
Targ S.M. Kratkiy kurs teoreticheskoy mekhaniki / S.M. Targ. – M.: Nauka, 1968.– 480 s.