ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ДОРОЖНІХ ОДЯГІВ ПРИ РЕМОНТІ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ІСНУЮЧИХ ЦЕМЕНТОБЕТОННИХ ПОКРИТТІВ, ЗРУЙНОВАНИХ ВІБРОРЕЗОНАНСНИМ МЕТОДОМ НА СЛАБКИХ ОСНОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.92.2.17Ключові слова:
ремонт жорсткого дорожнього одягу, віброрезонансний метод, щебенування, модуль деформації, модуль пружностіАнотація
Анотація. Ремонт і реконструкція існуючих цементобетонних покриттів жорстких дорож-ніх одягів мають виконуватися за результатами оцінки стану покриття, оцінки їх придатно-сті в якості основи під нові шари і особливо у разі посилення асфальтобетонними шарами. У статті наведено методику визначення фактичного загального модуля пружності дорожнього одягу, за допомогою статичного та динамічного штампового обладнання, та оцінку резуль-татів вимірювання модуля деформації та пружності бетонної основи при різних проходах віброрезонатора для прийняття рішення про метод ремонту. Зроблено висновок, що при слаб-кій основі віброрезонансний метод не придатний і повинно використовуватися зняття напру-жень за мінімальної кількості проходів руйнуючого обладнання.
Посилання
James McDonnell, WisDOT Research and Communication Services Project 0092-05-07, “Guidance, Parameters, and Recommendations for Rubblized Pavements,” produced through the Wisconsin Highway Research Program for the Wisconsin Department of Transportation Research Program, 4802 Sheboygan Ave., Madison, WI 53707.
Guidelines for evaluation of existing pavements for hma overlay FHWA/TX-07/0-5123-2 Technical Report: September 2005-August 2006. Р. http://tti.tamu.edu/documents/0-5123-2.pdf.
Гамеляк І.П., Даценко В.М. - Забезпечення надійності конструкції дорожнього одягу за несною здатністю при капітальному ремонті та реконструкції. - Автошляховик України, 2015. - - irbis-nbuv.gov.ua.
Гамеляк І.П. Основи забезпечення надійності конструкцій дорожнього одягу: Автореферат дисертації на здобуття вченого ступеня д-ра техн. наук : 05.22.11 / І.П.Гамеляк; М-во осві-ти і науки України, Нац. Транспортний ун-т. - Київ, 2005. - 33 с.
TTI-TxDOT. (Sebesta and Scullion, 2007).
ДСТУ Б В.2.3-42:2016 Автомобільні дороги. Методи визначення деформаційних характери-стик земляного полотна та дорожнього одягу.