ВИЗНАЧЕННЯ ГРАНИЧНОГО РІВНЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ ДРУГОРЯДНИХ ПІДХОДІВ ДО МІСЬКОЇ МАГІСТРАЛІ З КООРДИНОВАНИМ КЕРУВАННЯМ

Автор(и)

  • Peter Horbachov Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Stanislav Svichynskyi Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Volodymyr Shevchenko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.90.0.144

Ключові слова:

транспортний засіб, регульоване перехрестя, план координації, рівень завантаження перехрестя, імітаційна модель

Анотація

Анотація. За допомогою інструмента імітаційного моделювання дорожньо-транспортних ситуацій Vissim проведена експериментальна оцінка впливу рівня завантаження другорядного підходу до міської магістралі з координованим керуванням на час очікування транспортними засобами можливості проїзду перехрестя та визначено критичний рівень завантаження, перевищення якого призводить до різкого збільшення цього часу. Отримана оцінка необхідна для реалізації нового методу побудови координованого керування на міській магістралі.

Біографії авторів

Peter Horbachov, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

д.т.н., професор, завідувач каф. транспортних систем і логістики

Stanislav Svichynskyi, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.т.н., доцент, доцент кафедри транспортних систем і логістики

Volodymyr Shevchenko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

аспірант, каф. транспортних систем і логістики

Посилання

Rejcen E. A. (1998) Gradostroytel'nye osnovy postroenyja avtomatyzyrovannyh system upravlenyja dorozhnym dvyzhenyem [Urban planning basics of building the automated traffic control systems]. Urban planning and spatial planning, 2. [in Russian].

Vlasov A. A. (2012). Adaptyvnыe systemy upravlenyja dorozhnym dvyzhenyem v gorodah [Adaptive traffic management systems in cities].Penza: PSUAB. [in Russian].

Pytaleva O. A. (2010). Obosnovanye parametrov marshrutnoj sety gorodskogo nazemnogo passazhyrskogo transporta [Justification of the parameters of the route network of urban land passenger transport] (Ph.D.). MSTU. [in Russian].

Webster F. V. (1958). Traffic Signal Settings.London: Department of Scientific and Industrial Research, 45 р.

Kremenec Ju. A. (2005). Tehnycheskye sredstva organyzacyy dorozhnogo dvyzhenyja [Technical means of traffic management].Moscow: Akademknyga. [in Russian].

Messer C. J., Whitson R. H., Dudek C. L., Romano E. J. (1973). A Variable Sequence Multiphase Progression Optimization Program. Highway Research Record, 445.

Little J., Kelson M. D., Gartner N. H. (1981). MAXBAND: A Program for Setting Signals on Arteries and Triangular Networks. Transportation Research Record, 795.

Gartner N. H., Assmann S. F., Lasaga F., Hou D. L. (1990). MULTIBAND – A Variable-Bandwidth Arterial Progression Scheme. Transportation Research Record, 1287.

Hunt P. B.,RobertsonD.I., Bretherton R. D., Winton R. I. (1981). SCOOT – A Traffic Responsive Method of Coordinating Signals. Crowthorne,Berkshire: Transport and Road Research Laboratory.

Przhybyl P., Svytek M. (2003). Telematyka na transporte [Transport telematics].Moscow: MAHU (STU). [in Russian].

RobertsonD.I.(1969). TRANSYT: A Traffic Network Study Tool. Crowthorne,Berkshire: Road Research Laboratory.

Petrov V. V. (2007). Avtomatyzyrovannye systemy upravlenyja dorozhnym dvyzhenyem v gorodah [Automated traffic control systems in cities].Omsk: SibAHU. [in Russian].

Darroch J. N., Newell G. F. (1964). Queues for a Vehicle-Actuated Traffic Light. Operations Research, 12(6).

Tytov A. Ju. (2014). Sravnytel'nyj analyz apparatno-programmnyh sredstv upravlenyja dorozhnym dvyzhenyem [Comparative analysis of hardware and software for traffic control]. ARMMI-2014. Proceedings of the All-Russian Meeting on Management Issues.

Bang K. L., Nilsson L. E. (1976). Optimal Control of Isolated Traffic Signals. IFAC Proceedings Volumes, 9(4).

Vincent R. A., Peirce J. R. (1988). 'MOVA': Traffic Responsive, Self-Optimizing Signal Control for Isolated Intersections. Crowthorne,Berkshire: Transport and Road Research Laboratory.

Gartner N. H., Pooran F. J., Andrews C. M. (2002). Implementation and Field Testing of the OPAC Adaptive Control Strategy in RT-TRACS. Proc. of 81st Annual Meeting of the TRB.

Sen S., Head K. L. (1997). Controlled Optimization of Phases at an Intersection. Transportation Science, 31(1).

Rakhmangulov A. N., Lamakina M. G. (2017). Vybor napravlenyja sovershenstvovanyja system svetofornogo regulyrovanyja transportnyh potokov v gorodah [Selecting the direction of improving the traffic light system of urban traffic flows management]. Modern Problems of Russian Transport Complex, 7(1). [in Russian].

Dell'Olmo P., Mirchandani P. (1995). REALBAND: An Approach for Real-Time Coordination of Traffic Flows on Networks. Transportation Research Record, 1494.

Vlasov A. A., Orlov N. A., Chushkyna K. A. (2014). Metodyka rascheta rezhymov rabotы svetofornyh obektov v uslovyjah nasyshhennogo dvyzhenyja [Design procedure of traffic light signals in the conditions of the saturated movement]. Naukovedenie, 2(21). [in Russian].

Lowrie P. R. (1982). TheSydneyCoordinated Adaptive Traffic System (SCATS) – Principles, Methodology, Algorithms. Proc. of the IEE Int. Conf. on Road Traffic Signalling.

Martin P. T., Hockaday S. (1995). SCOOT – An Update. ITE Journal, 65(1).

Webster F. V., Cobbe B. M. (1966). Traffic Signals.London: HMSQ.

Canadian Capacity Guide for Signalized Intersections. (2008).Ottawa:InstituteofTransportationEngineers.

Akcelik R. (2011). An assessment of the Highway Capacity Manual 2010 roundabout capacity model. Proc. of TRB Int. Roundabout Conf. URL:http://www.sidrasolutions.com/documents/trbrouconf2011_akcelik_hcm2010_paper.pdf (Last accessed 06.05.2020).

Highway Capacity Manual. (2010).Washington: TRB.

Horbachov P., Makarichev A., Shevchenko V. (2019). Otsinka zatrymok rukhu na rehulovanykh perekhrestiakh miskykh vulyts iz tryfaznym tsyklom rehuliuvannia [Estimation of delay at signalized intersections of urban streets with a three-phase signal]. Automobile transport, 44. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ