Особливості формування якісної професійної підготовки випускників технічних ЗВО України згідно з вимогами сучасного ринку праці
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2025.110.0.180Ключові слова:
модель фахівця з вищою технічною освітою, професійна компетентність, ключові кваліфікації, ключові компетентності, якість навчанняАнотація
У пропонованій науковій розвідці авторами досліджується питання ролі та місця сучасного випускника технічного закладу вищої освіти на ринку праці. Автори акцентують увагу на формуванні ключових компетентностей майбутніх керівників виробництва, на нагальній необхідності співпраці виробництва та навчальних закладів у розробленні конкретних моделей фахівців, які б відповідали потребам ринку праці.
Посилання
Агавердієва Х. Ф. Професійний розвиток персоналу. Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матеріали міжнар. науково-практ. конф., (18-19 бер. 2019 р). Харків. 2019. С. 160-162.
Зінченко В.О. Тенденції розробки моделі фахівця / Наукові записки кафедри педагогіки. Вип. XXVII. Харків, 2011. С. 80-89
Євдокімова О.О. Психологічні засади вищої технічної освіти: Монографія / О.О. Євдокімова. Харків: ПП видавництво «Нове слово», 2009. 388 с
Отрощенко Л.С. Ключові кваліфікації професійної компетентності майбутнього фахівця зовнішньоекономічного профілю у Німеччині [Текст] / Л.С. Отрощенко // Наукові записки кафедри педагогіки: зб. наук. праць. Харків: основа, 2007. № 18. С. 134-141.