Щодо вибору предметного поля в процесі підготовки випускної кваліфікаційної роботи бакалавра
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2025.110.0.88Ключові слова:
навчальний процес, дослідження, наукова робота, предметне поле, наукові результати, бакалаврАнотація
Стаття присвячена важливій проблемі – визначенню предметного поля під час підготовки бакалаврської кваліфікаційної роботи. Наголошується, що випускна кваліфікаційна робота бакалавра є самостійним дослідженням, яке пов'язане з практичним вирішенням науково-виробничих задач. У зв'язку з цим, першим кроком у визначенні теми наукової роботи є участь у науково-дослідній діяльності.
Посилання
Cohen, L., Manion, L., & Morrison, K. (2018). Research Methods in Education (8th ed.). London: Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315456539
The Researcher's Toolkit: The Complete Guide to Research Methods and Techniques" – David B. Thomas, et al. (2020) – ISBN: 978-0367337639
The SAGE Handbook of Qualitative Research – Norman K. Denzin, Yvonna S. Lincoln (2018) – ISBN: 978-1506334165
Research Methodology: A Step-by-Step Guide for Beginners – Ranjit Kumar (2019) – ISBN: 978-1526440297
The Oxford Handbook of Multimethod and Mixed Methods Research Inquiry – Sharlene Hesse-Biber (2019) – ISBN: 978-0190631685