Завдання з підготовки інженерів
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2025.108.0.324Ключові слова:
підготовка інженерів, методика викладання, мотивація, знання, компетентність, якість навчанняАнотація
У матеріали статті увійшли такі питання: значення викладання технічних дисциплін для інженерних спеціальностей, вибір методик, які забезпечують більш компетентні і глибокі знання і вміння майбутніх інженерів. Ціллю статті являється проведення спеціальних досліджень, які дозволяють розробити правильні системи і методики викладання, вибирати з великого потоку сучасної інформації ті знання, які дуже важливі для здобувачів інженерних спеціальностей.
Посилання
Garne G. Die Bedingungen des menschilhen-Lernens.3.Aufl.Hern.Schroeldel Verglad, Han-nonver, Dormund, Berlin, 1973.
Адольф Мелецінек. Інженерна педагогіка. Springer Wient New York. 2000.
Melezinek A. A Model for Educational Train-ing of Technical Teachers, In International Journal of Applied Engineering Education, Vol.5. No.6.1989.
Назарько О.О., Рагулін В.М, Ярижко О.В., Грицина Н.І. Особливості організації освіт-нього процесу для здобувачів інженерно-технічних спеціальностей при дистанційній формі навчання на прикладі курсу-ресурсу «комп’ютерна графіка» // Міжвідомчий нау-ково-технічний збірник “Прикладна геомет-рія та інженерна графіка”. Випуск 104. Київ, 2023. С. 127–137.