Завдання з підготовки інженерів

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Фідровська Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна. , Україна
  • Ігор Георгійович Кириченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна., Україна
  • Григорій Аврамович Аврунін Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна., Україна
  • Олег Віталійович Щербак Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна. , Україна
  • Віталій Миколайович Рагулін Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна., Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2025.108.0.324

Ключові слова:

підготовка інженерів, методика викладання, мотивація, знання, компетентність, якість навчання

Анотація

У матеріали статті увійшли такі питання: значення викладання технічних дисциплін для інженерних спеціальностей, вибір методик, які забезпечують більш компетентні і глибокі знання і вміння майбутніх інженерів. Ціллю статті  являється проведення спеціальних досліджень, які дозволяють  розробити правильні системи і методики викладання, вибирати з великого потоку сучасної інформації ті знання, які дуже важливі для здобувачів інженерних спеціальностей.

Біографії авторів

Наталія Миколаївна Фідровська, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна.

д.т.н., проф., завідувач кафедри будівельних і дорожніх машин

Ігор Георгійович Кириченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна.

д.т.н., проф. кафедри будівельних і дорожніх машин

Григорій Аврамович Аврунін, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна.

к.т.н., доцент кафедри будівельних і дорожніх машин

Олег Віталійович Щербак, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна.

к.т.н., доцент кафедри будівельних і дорожніх машин

Віталій Миколайович Рагулін, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, 61002, Україна.

к.т.н., доцент кафедри будівельних і дорожніх машин

Посилання

Garne G. Die Bedingungen des menschilhen-Lernens.3.Aufl.Hern.Schroeldel Verglad, Han-nonver, Dormund, Berlin, 1973.

Адольф Мелецінек. Інженерна педагогіка. Springer Wient New York. 2000.

Melezinek A. A Model for Educational Train-ing of Technical Teachers, In International Journal of Applied Engineering Education, Vol.5. No.6.1989.

Назарько О.О., Рагулін В.М, Ярижко О.В., Грицина Н.І. Особливості організації освіт-нього процесу для здобувачів інженерно-технічних спеціальностей при дистанційній формі навчання на прикладі курсу-ресурсу «комп’ютерна графіка» // Міжвідомчий нау-ково-технічний збірник “Прикладна геомет-рія та інженерна графіка”. Випуск 104. Київ, 2023. С. 127–137.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-16

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА