Електродинамічне гальмо лебідки бурової установки

Автор(и)

  • Олександр Іванович Вольченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Україна
  • Наталія Миколаївна Фідровська Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25., Україна
  • Дмитро Юрійович Журавльов Івано-Франківській національний технічний університет нафти і газу, 76000, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15, Україна
  • Андрій Володимирович Возний Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Україна
  • Олександр Михайлович Семеній Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25., Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2025.108.0.134

Ключові слова:

бурова лебідка, електродинамічне гальмо, динамічні та конструктивні параметри, нанорідина, вихровий струм

Анотація

В матеріалах статті розглядаються теоретичні та дослідно-конструкторські розробками електродинамічного гальма бурової лебідки. Рушійною силою в процесах нагрівання та охолодження Т-подібних роторів гальма виступають градієнти температур шарів нанорідини, а уповільнювачем перебування за часом нанорідини в зонах випаровування є горизонтальні канали.

Біографії авторів

Олександр Іванович Вольченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

д.т.н., проф. каф. будівельних і дорожніх машин

Наталія Миколаївна Фідровська, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25.

д.т.н., проф. зав. каф. будівельних і дорожніх машин

Дмитро Юрійович Журавльов, Івано-Франківській національний технічний університет нафти і газу, 76000, Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15

д.т.н., доц. каф. технічної механіки, інженерної та комп’ютерної графіки

Андрій Володимирович Возний, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

к.т.н., докторант каф. будівельних і дорожніх машин

Олександр Михайлович Семеній, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25.

аспірант каф. будівельних і дорожніх машин

Посилання

Кашуба М. В. Підвищення ефективності ро-боти фрикційних вузлів бурових лебідок за рахунок індукційного гальмування / М. В. Кашуба, автореф. канд. дис. за спеціальніс-тю 05.05.03 // Харків, 2014. – 23 с.

Циганкова Г. А. Електромагнітна модель електродинамічного гальма із зубцево-пазевою конфігурацією зазору індуктора. Праці Інституту електродинаміки НАН Ук-раїни, 2013. – В. 34. – С. 41 – 45.

Циганкова Г. А. Спрощення моделі розраху-нку струмів в електродинамічному гальмі дископодібної форми / Г. А. Циганкова // XXI Міжнародна науково-практична кон-ференція «Theoretical methods of research of the latest problems», Прага, Чехія, 2024. С. 1 – 5.

Бойко В. С., Бойко В. В., Видолюб Ю. Ф. Курило І. А., Шеховцов В. І., Шидловська Н. А. Теоретичні основи електротехніки, т. 3, Київ, 2013. 244 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-16

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВЕ МАШИНОБУДУВАННЯ