Формування сукупності параметрів для аналізу технічного стану автономних енергетичних установок

Автор(и)

  • Ігор Захарович Маслов Дунайський інститут Національного університету «Одеська морська академія», вул. Фанагорійська, 9, Ізмаїл, Одеська область, 68601, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2024.107.0.88

Ключові слова:

діагностична модель, енергетична установка, аварійна ситуація, дизельний двигун, автономна електростанція

Анотація

Об’єктом дослідження є проблема створення відносно простої за кількістю необхідних вхідних параметрів діагностичної моделі дизельного двигуна для автономної електростанції. Предметом дослідження є взаємозв’язок між вибраним набором вхідних параметрів діагностичної моделі дизельного двигуна та адекватністю реагування отриманої моделі на реальні аварійні ситуації. У процесі дослідження розроблено методику синтезу діагностичної графової моделі дизельного двигуна автономної електростанції. Отримана модель дозволяє здійснювати контроль працездатності дизельного двигуна та коригування відповідних параметрів для досягнення необхідного робочого стану або локалізації аварійної ситуації.

Біографія автора

Ігор Захарович Маслов, Дунайський інститут Національного університету «Одеська морська академія», вул. Фанагорійська, 9, Ізмаїл, Одеська область, 68601

к.т.н., зав. каф. кафедри суднових енергетичних установок і систем

Посилання

Smirnov, O., Borysenko, A., Marchenko, A., Gritsuk, I. New Concept for Creating a Vehicle Hybrid Power Units. SAE Technical Paper 2020-01-2248, (2020). https: //doi.org/10.4271/2020-01-2248.

Parsadanov, I., Marchenko, A., Tkachuk, M., Kravchenko, S. et al. Complex Assessment of Fuel Efficiency and Diesel Exhaust Toxicity. SAE Technical Paper 2020-01-2182, (2020). https://doi.org/10.4271/2020-01-2182.

Belousov, E., Marchenko, A., Gritsuk, I., Savchuk, V. et al. Research of the Gas Fuel Supply Process on the Compression Stroke in Ship’s Low-Speed Gas-Diesel Engines. SAE Technical Paper 2020-01-2107. (2020). https://doi.org/10.4271/2020-01-2107.

Krivtsov, S. N. Justification of the need to improve the strategy of technical service of storage fuel supply systems of automobile diesel engines. Avtotransportnoe predpriyatie. 2016. No. 8. S. 44–47.

Prokhorenko, A. O., Kravchenko, S. S., Karyagin, І. М., Vovk, Є. G., Dumenko Р. І. Development of a universal electronic frequency regulator and wrapping the diesel engine shaft. Internal combustion engines. 2017. No. 2. S. 35–39. Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ dvs_2017_2_8.

Gvozdeva, I. M., Demirov, V. V. Trend control in modern diagnostic systems for ship power plants. Bulletin of the Kherson national technical university. 2016. No. 3. P. 191–194.

Hvozdeva, I. The Metod of Trend Analysis of Parameters Time Series Gas-turbine Engine State. 9th International Conference for Promoting the Application of Mathematics in Technical and Natural Sciences – AMiTaNS’17, AIP Conference Proceedings; 1895. Рp. 030002-1-030002-9.(2017), DOI: 10.1063 / 1.5007361.

Varbanets, R., Karianskiy, A. Analyze of marine diesel engine performance. Journal of Polish CIMAC. Energetic Aspects. Gdansk: faculty of Ocean Engineering and Ship Technology Gdansk University of Technology. 2020. Vol. 7. No. 1. P. 269–275.

Diagnostics of NPP diesel generator equipment using deterministic and stochastic methods / EA Abidova, LS Khegai, et al. Global nuclear safety. 2020. No. 3 (20). S. 74–79.

Marchenko, A. P. Internal combustion engines: A series of textbooks in 6 volumes. 2019. Vol. 1. Development of structures of forced engines of ground transport vehicles, Kharkiv, Flag. 384 p.

Abbasi, S., Ebrahimnejad, S. Finding the Shortest Path in Dynamic Network using Labeling Algorithm. International Journal of Business and Social Science. 2011. Vol. 2. № 20. P. 239–243.

Ahmat, K. A. (n.d.). Graph Theory and Optimization Problems for Very Large Networks. City University of New York. New York, Information Technology. 2009. 5 p.

Chen, K., Makki, K., Pissinou, N. A real-time wireless route guidance system for urban traffic management and its performance evaluation. 2009. IEEE 70th Vehicular Technology Conference Fall. 5 p.

Li, T., Qi, L., Ruan, D. An efficient Algorithm for the single source Shortest Path Problem in Graph Theory. International Conference on Intelligent System and Knowledge Engineering. 2008. P. 152–157.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Номер

Розділ

ЕНЕРГЕТИЧНЕ МАШИНОБУДУВАННЯ