Вплив конструктивних особливостей розпилювача паливної форсунки на процес упорскування дизельного палива
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2024.106.0.72Ключові слова:
дизельний двигун, розпилювач форсунки, соплові отвори, тиск, швидкість потоку, упорскування паливаАнотація
Наведено результати порівняльного чисельного моделювання з оцінювання впливу кількості та діаметра соплових отворів розпилювача паливної форсунки транспортного дизельного двигуна типу 6Ч 15/15 на процес упорскування палива. Для проведення чисельного моделювання було сформовано геометрію проточної частини розпилювача паливної форсунки (штатний та модернізований варіанти). У штатного варіанта – сім соплових отворів діаметром 0,25 мм, рівномірно розташованих щодо осі розпилювача, а в модернізованого – чотири отвори діаметром 0,3 мм на штатному місці, рівномірно розташованих щодо осі розпилювача, та додатково – чотири отвори діаметром 0,2 мм зверху (у ділянці запірного конуса), рівномірно розташованих щодо осі розпилювача, але з поворотом навколо осі розпилювача на 45 градусів щодо нижніх отворів. Результати показали, що використання двох рядів соплових отворів різного діаметра для розпилювача паливної форсунки транспортного дизельного двигуна дає змогу ефективно організувати процес упорскування палива.
Посилання
Experimental diesel spray characterization of the medium-duty injector with single- and multi-hole nozzle configurations under non-reacting, nonvaporizing conditions / J.-W. Park et al. Frontiers in Mechanical Engineering. 2022. Vol. 8. https://doi.org/10.3389/fmech.2022.931377.
Prediction formula of Aerodynamic Drag Reduction in Multiple-Vehicle Platooning Based on Wake Analysis and On-Road Experiments / K. Tadakuma et al. SAE International Journal of Passenger Cars - Mechanical Systems. 2016. Vol. 9, no. 2. P. 645–656. https://doi.org/10.4271/2016-01-1596
Battistoni M., Som S., Powell C. F. Highly resolved Eulerian simulations of fuel spray transients in single and multi-hole injectors: Nozzle flow and near-exit dynamics. Fuel. 2019. Vol. 251. P. 709–729. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2019.04.076
Spray and flame characteristics of wall-impinging diesel fuel spray at different wall temperatures and ambient pressures in a constant volume combustion vessel / B. Chen et al. Fuel. 2019. Vol. 235. P. 416–425. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2018.07.154
A numerical study on the in-nozzle cavitating flow and near-field atomization of cylindrical, V-type, and Y-type intersecting hole nozzles using the LES-VOF method / Y. Deng et al. Green Processing and Synthesis. 2022. Vol. 11, no. 1. P. 129–142. https://doi.org/10.1515/gps-2022-0015
Effects of Multiple Injection Strategies on HeavyDuty Diesel Energy Distributions and Emissions Under High Peak Combustion Pressures / Z. Zhang et al. Frontiers in Energy Research. 2022. Vol. 10. https://doi.org/10.3389/fenrg.2022.857077
Zhang H., Hasegawa R., Ogawa H. Improvement in DME-HCCI Combustion with Ethanol as a Low-Temperature Oxidation Inhibitor. SAE International Journal of Fuels and Lubricants. 2011. Vol. 5, no. 1. P. 41–50. https://doi.org/10.4271/2011-01-1791
Avramenko A.M. Suchasni metodi dosli djennya ekonomichnih, ekologichnih ta resursnih pokazniki v dizel nih dviguni v: monografiya. Harkiv: IPMash NAN Ukraini, 2019. 204 s. ISBN 978-966-02-9043-3.