МОТИВАЦІЙНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНЬОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2023.100.0.145Ключові слова:
мотивація, молодший бакалавр, якість вищої освіти, розвиток особистості здобувача освіти, соціалізація освіти, соціальна активність, професійне становленняАнотація
Дана наукова розвідка присвячена питанням дослідження мотиваційного супроводу професійного становлення та формування соціальної активності в молодших бакалаврів. У статті розглянуто та виокремлено типи професійної мотивації, що задіяні у процесі підготовки молодших бакалаврів за Освітньо-професійною програмою «Технології управління транспортними, логістичними та інформаційними системами» початкового рівня вищої освіти (короткий цикл) за спеціальністю 015.38 «Професійна освіта. (Транспорт)» галузі знань 01 «Освіта» у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті стосовно їхньої майбутньої діяльності.
Посилання
Kremenʹ V.H. Filosofiya osvity XXI stolittya [Philosophy of education of the 21st century]. Pedahohika i psykholohiya. Kyyiv, 2003, №1 (XXXVIII), рр. 6-16 [in Ukrainian]. 2. Filosofsʹkyy slovnyk sotsialʹnykh terminiv [Philo-sophical dictionary of social terms] / pid zah. red. V.V. Andrushchenka. Kharkiv, 2002. 672 [in Ukrainian].
Evans C., Kandiko Howson C., Forsythe A. (2018). Making sense of learning gain in higher education. Higher Education Pedagogies. Pp. 1-45. DOI: 10.1080/23752696.2018.1508360.
Zimmerman B.J., Schunk D.H. (2008). An Essen-tial Dimension of Self-Regulated Learning. Moti-vation and self-regulated learning: Theory, re-search, and applications. Pp 1-30.
Lozova V.I. Tsilisnyy pidkhid do formuvannya piznavalʹnoyi aktyvnosti shkolyariv [A comprehensive approach to the formation of cognitive activity of schoolchildren]. Kharkiv, 2000, 164 р. [in Ukrainian].
Forsythe A., Jellicoe M. (2018) Predicting gainful learning in Higher Education; a goal-orientation approach. Higher Education Pedagogies. Pp. 103-117. DOI: 10.1080/23752696.2018.1435298.
Sarfo F.K. (2017). Psychological Framework for Quality Technical and Vocational Education and Training in the Twenty-First Century. / Spector M., Lockee, B., Childress, M. (eds). Learning, Design, and Technology. Springer, Cham. Pp. 1-26. DOI: 10.1007/978-3-319-17727-4_65-2.