РОЗРОБЛЕННЯ ПРОТОТИПУ МОБІЛЬНОГО НАВЧАЮЧОГО ЗАСТОСУНКУ

Автор(и)

  • Богдан Олександрович Котенко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
  • Олена Павлівна Шапошнікова Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна
  • Оксана Василівна Мнушка Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 154 Харківської міської ради Харківської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2022.99.0.170

Ключові слова:

комп’ютерна програма, мобільна платформа, розвиваючий застосунок

Анотація

Проведено аналіз вимог до навчаючого застосунку для дітей молодшого віку, були визначені функціональні вимоги та виконано трасування вимог, складено структуру управління застосунком і статичну структуру програми. Обрано та описано засоби для реалізації програми, а також описано реалізацію програми.

Біографії авторів

Богдан Олександрович Котенко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

студент, кафедра компьютерных технологий и мехатроники

Олена Павлівна Шапошнікова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.т.н., доцент кафедри комп’ютерних технологій і мехатроніки

Оксана Василівна Мнушка, Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 154 Харківської міської ради Харківської області

вчитель інформатики

Посилання

Zosh JM, Hirsh-Pasek K, Michnick Golinkoff R, Parish-Morris J. Learning in the Digital Age: Put-ting Education Back in Educational Apps for Young Children. In: Tremblay RE, Boivin M, Pe-ters RDeV, eds. Rvachew S, topic ed. Encyclope-dia on Early Childhood Development [online]. https://www.child-encyclopedia.com/technology-early-childhood-education/according-experts/learning-digital-age-putting-education-back. Published: November 2016. Accessed Oc-tober 1, 2022.

Rvachew S. Technology in early childhood edu-cation: overall commentary. In: Tremblay RE, Boivin M, Peters RDeV, eds. Rvachew S, topic ed. Encyclopedia on Early Childhood Development [online]. https://www.child-encyclopedia.com/technology-early-childhood-education/according-experts/technology-early-childhood-education-overall. Published: Novem-ber 2016. Accessed October 2, 2022.

Kotenko B.O., Mnushka O.V., Object-oriented approach to design teaching programs // Computer Technology and Mechatronics. Proceedings of the Іnternational scientific-practical conference. - Kharkiv, KhNADU, 2019. - PР. 125-127. [In Ukrainian]

Mnushka O.V., Kotenko B.O., Savchenko V.M. Analyzing requirements and developing prototype of training software for mobile platforms // Bulletin of Kharkov National Automobile and Highway University – Issue 92 (1). – Kharkiv, 2021. – Р. 51-59. [In Ukrainian] DOI: 10.30977/BUL.2219-5548.2021.92.1.51

The use of information technologies in the teach-ing methodology of the discipline "Computer Electronics" / О.P/ Shaposhnikova, S. S. Ruda-kova // Automobile transport. - 2012. - Vyp. 31. - P. 109-114.

Martin Fowler. UML Distilled: A Brief Guide to the Standard Object Modeling Language, 3rd Edition, Publisher: «Addison-Wesley Profession-al», 2016. Р 208.

Grady B. Object-Oriented Analysis and Design with Applications. Addison-Wesley 2, 2007.

Lantrat О.V., Sakhno Y.V., Shaposhnikova О.P. Development of the "City Parking" mobile application/ Visnyk KhNADU, vyp. 87, 2019, P. 59-66.

Lantrat О.V., Sakhno Y.V., Shaposhnikova О.P. Architecture of the application for finding parking places / Visnyk KhNADU, vyp. 89, 2020 - P. 7-15

Access modifiers. URL: https://metanit.com/sharp/tutorial/3.2.php

Lee R.Y.Object-Oriented Software Engineering With UML: A Hands-on Approach (Computer Science, Technology, and Applications). – Nova Science Pub Inc. – 2019. – 375 p.

Class Diagrams. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Діаграма_класів.

Grady B. Object-Oriented Analysis and Design with Applications. Addison-Wesley 2, 2007.

C. Petzold - Creating Mobile Apps with Xamarin.Forms, 2016. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/xamarin/xamarin-forms/creating-mobile-apps-xamarin-forms/.

Xamarin Forms Programming Guide. URL: https://metanit.com/sharp/xamarin/. [In Russian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА