ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «MOODLE» ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ХІМІЯ» У ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНЬОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Віта Василівна Даценко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Еліна Борисівна Хоботова Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2022.98.0.153

Ключові слова:

навчальний процес, дисципліна «хімія», електронні ресурси, дистанційний курс, система «MOODLE»

Анотація

В роботі розглянуто використання системи MOODLE та перспективи її застосування при вивченні дисципліни «Хімія» здобувачами вищої освіти на 1 курсі автомобільного факультету ХНАДУ. Представлений навчальний дистанційний курс «Хімія», розроблений у системі «MOODLE», дозволяє на новому рівні організувати навчання здобувачів вищої освіти. Наведені в роботі електронні ресурси платформи MOODLE сприяють підвищенню рівня знань здобувачів вищої освіти, розвитку в них навичок самостійної роботи, надають можливість самооцінки знань, що є необхідною умовою ефективності процесу навчання. Зроблено висновок, що система дистанційного навчання «MOODLE» являє собою педагогічну технологію, повністю побудовану на використанні інформаційних і комунікаційних систем. Інформаційно-освітнє середовище навчання «MOODLE» є гнучким і таким, що легко адаптується до вимог ЗВО та можливостей здобувачів вищої освіти.

Біографії авторів

Віта Василівна Даценко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доцент, канд. хім. наук, доцент кафедри хімії та хімічної технології

Еліна Борисівна Хоботова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

професор, д-р хім. наук, професор кафедри хімії та хімічної технології

Посилання

Muzammil Moh., Sutawijaya A., Harsasi M. Investigating student satisfaction in online learning: the role of student interaction and engagement in distance learning university. Journal of Distance Education, 2020. 88–96. DOI: 10.17718/tojde.770928.

The American Journal of Distance Education. Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 2019. 34:1, 134. DOI: 10.1080/02680513.2019.1563366.

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro elektronni osvitni resursy [Elektronnyi resurs]: Nakaz MONmolodsport Ukrainy vid 01.10.2012 № 1060. – Rezhym dostupu: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12.

Pro Natsionalnu stratehiiu rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku [Elektronnyi resurs]: Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 25.06.2013 № 344/2013. – Rezhym dostupu: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013. – Nazva z ekrana.

Ynformatsyonno-kommunykatsyonnыe tekhnolohyy v professyonalno-tekhnycheskom obrazovanyy: monohrafyia / za obshchei. red. doktora pedahohycheskykh nauk, profesora, chlena-korespondenta NAPN Ukraynы A.M. Hurzhyia / A.M. Hurzhyi, R.S. Hurevych, M.E. Kademyia, V.A. Umanets y dr. – Vynnytsa : Nylan ltd., 2016. – 412 s.

Bykov V.Iu. Dystantsiine navchannia v krainakh Yevropy ta SShA i perspektyvy dlia Ukrainy / V.Iu. Bykov // Informatsiine zabezpechennia navchalno-vykhovnoho protsesu: innovatsiini zasoby i tekhnolohii : kol. monohrafiia / V.Iu. Bykov, O.O. Hrytsenchuk, Yu.O. Zhuk ta in. / Akademiia pedahohichnykh nauk Ukrainy, Instytut zasobiv navchannia. – K. : Atika, 2015. – S. 77–140.

Zhukov A.A., Korotaev A.H. Metodycheskoe y ynformatsyonnoe obespechenye kursa “Osnovы rabotы v SDO MOODLE” // Ynnovatsyy na osnove ynformatsyonnыkh y kommunykatsyonnыkh tekhnolohyi. – 2015. – T. 1. – S. 46-49.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-23

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА