ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ПРОГРАМУВАННЯ ТА АЛГОРИТМІЗАЦІЇ З ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ТЕСТУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2022.96.0.146Ключові слова:
програмування, алгоритмізація, автоматизована система тестування, ефективність навчального процесуАнотація
У статті розглядаються шляхи підвищення ефективності вивчення основ програмування та алгоритмізації. Перспективною формою підвищення ефективності навчального процесу є використання автоматизованих систем тестування. Аналіз наявних підходів до вирішення цього питання дозволив виокремити декілька різних варіантів організації навчального процесу з використанням автоматизованих систем тестування та виявити переваги й недоліки кожного з них. За результатами досліджень було запропоновано застосування автоматизованої тестувальної системи, що дозволяє швидко та ефективно організувати процес автоматичної перевірки програм студентів, надає студентам змогу в будь-який час перевірити свої рішення, а також залишає викладачеві можливість максимально контролювати навчальний процес і керувати ним.
Посилання
Computing Curricula 2020: Paradigms for Global Computing Education. URL: https://dl.acm.org/doi/book/10.1145/3467967.
Meleshko Ye. V., Yakymenko M. S., Polishchuk L. I. Alhorytmy ta struktury danykh: Navchalnyi posibnyk dlia studentiv tekhnichnykh spetsialnostei dennoi ta zaochnoi formy navchannia. Kropyvnytskyi: Vydavets – Lysenko V. F., 2019. 156 s.
Tkachuk V. M. Alhorytmy i struktura danykh: Navchalnyi posibnyk. Ivano-Frankivsk: Vydavnytstvo Prykarpatskoho natsionalnoho universytetu imeni Vasylia Stefanyka, 2016. 286 s.
Korotieieva T. O. Alhorytmy ta struktury danykh: navch. posibnyk. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2014. 280 s.
Zubkov O. V., Semicheva N. L. Rol' avtomatizirovannyh testiruyushchih sistem v processe formirovaniya navykov algoritmicheskogo myshleniya // Pedagogicheskij IMIDZH. 2019. № 4 (45). S. 550–565.
Ajdarov K. A. Balakaeva G. T. Primenenie testiruyushchej onlajn sistemy dlya razvitiya prakticheskih navykov obuchayushchihsya v programmirovanii // Materialy 48-oj nauchnometodicheskoj konferencii «Rol' vysshih uchebnyh zavedenij v modernizacii obshchestvennogo soznaniya: perekhod k modeli «Universitet 4.0»». 18‒19 yanvarya 2018 g. Almaty: Kaz. un-t, 2018. S. 17–20.
Gasparyan A. V., Timoshina N. V. Osobennosti avtomatizacii proverki zadach po programmirovaniyu // ITportal. 2018. № 2 (18). URL: http://itportal.ru/science/tech/osobennosti-avtomatizatsii-proverki/
Gorchakov L. V., Stas' A. N., Kartashov D. V. Obuchenie programmirovaniyu s ispol'zovaniem sistemy Ejudge // Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta. 2017. Vyp. 9 (186). S. 109–112.
eJudge – sistema avtomaticheskoj proverki programm. URL: https://ejudge.ru/
SHkola programmista. URL: https://acmp.ru/
Internet-portal orhanizatsiino-metodychnoho zabezpechennia dystantsiinykh olimpiad z prohramuvannia dlia obdarovanoi molodi. URL: https://www.e-olymp.com.
Alekseev A. V., Belyaev S. N. Podgotovka shkol'nikov k olimpiadam po informatike s ispol'zovaniem vebsajta: uchebnometodicheskoe posobie dlya uchashchihsya 7‒11 klassov. Hanty-Mansijsk: RIO IRO, 2008. 284 s.
Zhukovskyi S. S. “E-olimp” – systema avtomatychnoi perevirky zadach ta provedennia olimpiad z informatyky v interneti // Kompiuter u shkoli ta simi. №1 (65). 2008. S. 48‒50.
Zhukovskyi S. S. Vykorystannia Internetportalu orhanizatsiino-metodychnoho zabezpechennia “E-OLIMP” dlia pidhotovky obdarovanykh shkoliariv do olimpiady z informatyky // Kompiuter u shkoli ta simi. 2010. № 8. S. 47‒48.
DOTS‒onlajn-platforma dlya obucheniya programmirovaniyu. URL: https://dots.org.ua/