ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ЯК ЗАСІБ ОПАНУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОГРАМУВАННЯ СЕРВІСІВ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • Олександр Колгатін Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, Україна
  • Юрій Парфьонов Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2022.96.0.54

Ключові слова:

інтернет, програмування, навчання, педагогічна діагностика, інформаційна система, Moodle

Анотація

У дослідженні побудовано модель реалізації технології навчання програмування сервісів Інтернет. Модель передбачає вибір способу опрацювання навчального матеріалу згідно з наявними  загальними компетентностями, знаннями, уміннями та очікуваним розвитком студента в процесі опанування освітньої дисципліни. Варіанти реалізації технології навчання передбачають застосування методу проєктів та використання інтерактивних елементів системи Moodle, таких як Lesson (Урок), Workshop (Семінар), Quiz (Тест).

Біографії авторів

Олександр Колгатін, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

д.п.н., проф. каф. інфоpмаційних систем

Юрій Парфьонов, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

к.т.н., с.н.с., доц. каф. інформаційних систем

Посилання

Kolgatin O. H. Bazovi modeli v kompiuterno oriientovanii systemi pedahohichnoi diahnostyky [Basic models in computer-based pedagogical diagnostic system]. Informatsiini tekhnolohii v osviti: zbirnyk naukovykh prats. Kherson: 2012. Issue 12. P. 14–20 [in Ukrainian].

Parfonov Yu. E. Prohramuvannia Internet: robocha prohrama navchalnoi dystsypliny dlia studentiv spetsialnosti 121 "Inzheneriia prohramnoho zabezpechennia" [Internet programming: working program of the discipline for students majoring in 121 "Software Engineering"]. Kharkiv: 2021. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/12345678 9/26544/1/Програмування Інтернет.pdf (accessed: 10.01.2020) [in Ukrainian].

Python 3.10.1 documentation. URL: https://docs.python.org/3/ (accessed: 10.01.2020). 4. Django documentation. URL: https://docs.djangoproject.com/en/3.1/(accessed:10.01.2020).

Vdovychyn T. Ya. Vykorystannia merezhnykh tekhnolohii vidkrytykh system u navchanni bakalavriv informatyky: zahalni vysnovky [The use of open source network technologies in the teaching of bachelors of computer science: general conclusions]. Informatsiini tekhnolohii v osviti : zbirnyk naukovykh prats. Kherson, 2016. Issue. 2. P. 167–185 [in Ukrainian].

AL-Chalabi H. K. M., Hussein A. M. A., Apoki U. C. An Adaptive Learning System Based on Learner’s Knowledge Level. 2021 13th International Conference on Electronics, Computers and Artificial Intelligence (ECAI), 2021. P. 1–4. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/9515158 (accessed: 10.01.2022).

Díaz F. S., Rubilar T. P., Figueroa C. C., Silva R. M. An Adaptive E-Learning Platform with VARK Learning Styles to Support the Learning of Object Orientation. 2018 IEEE World Engineering Education Conference (EDUNINE), 2018. P. 1–6. URL:https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/8450990 (accessed: 10.01.2022).

Khamparia A., Pandey B. Association of learning styles with different e-learning problems: a systematic review and classification. Educ Inf Technol. 25, Р. 1303–1331 (2020). URL: https://doi.org/10.1007/s10639-019-10028-y (accessed: 10.01.2022).

Khawar K., Munawar S., Naveed N. Fuzzy Logic-based Expert System for Assessing Programming Course Performance of E-Learning Students. Journal of Information Communication Technologies and Robotic Applications. Vol. 11, No. 1. 2020. P. 54–64. URL: https://www.jictra.com.pk/index.php/jictra/article/ view/206/120 (accessed: 10.01.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-24

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ