НАПРУЖЕНИЙ СТАН ПРОЛІТНОЇ БУДОВИ КОЛОДЯЗНОГО КРАНА
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.95.0.134Ключові слова:
методи визначення напружень, колодязний кран, тензодатчики, коробчасті балки, модельАнотація
В роботі проведено аналіз напружень у головних балках мостового колодязного крана. Розглядаються різні види навантаження: підйом із підхопленням, а також навантаження на штангу збоку. Напруження, що виникають у цих випадках, визначені експериментально, теоретично, а також за допомогою програмного забезпечення. Дослідження напруженого стану коробчастих балок кранів із жорстким підвісом різними методами вказують на достовірність методик.
Посилання
Erden, A. Computer Automated Access to the ‘F.E.M.Rules’ for Crane Design // Anadolu University Journal of Science and Technology, Vol.3(2002),№. 1, p. 115–130.
Oguamanam D.C., Hansen J.S., Heppler G.R. “Dynamic of a Three-Dimensional Overhead Crane System.” // Journal of Sound and Vibration, Vol. 242 (2001),№. 3, p. 411–426.
Gokhberg M.M. Reference book on T T1 cranes / V.I. Braude, M.M. Gokhberg, I.E Zvyagin. - M .: Machine building, 1988 .– 536 p.
Zamriy A.A. Design and calculation by the finite element method of three-dimensional structures in the APM Structure 3D / A.A. Freeze. - M .: Publishing house APM, 2006 .– 288 p.
Koutromanos I. Fundamentals of Finite Ele-ment Analysis: Linear Finite Element Analysis / I. Koutromanos. – NY.: John Wiley & Sons, 2018. – 736 p.