МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ КАНАТНИХ БАРАБАНІВ НА СТІЙКІСТЬ

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Фідровська Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Вікторія Валентинівна Нестеренко Первомайська філія Національного університе-ту кораблебудування імені адмірала Макарова , Ukraine
  • Руслан Андрійович Караван Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.95.0.83

Ключові слова:

стійкість обичайки, критичний тиск, критичне навантаження, ребра жорсткості

Анотація

Проблеми стійкості канатних барабанів є досить актуальними.  Проведені дослідження дозволили отримати нову методику розрахунків циліндричних оболонок на стійкість, яка враховує не тільки довжину оболонки, але і жорсткість з’єднання з лобовинами. Крім цього, було отримано розрахункову формулу для визначення критичного тиску овальної оболонки, яка дає досить добре співпадіння із результатами експериментів американських вчених. Проведені дослідження дозволили дійти висновку, що параметри канатних барабанів дозволяють повністю виключити необхідність встановлення кілець і ребер жорсткості.

Біографії авторів

Наталя Миколаївна Фідровська, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доктор технічних наук, професор, кафедра будівельних та дорожніх машин

Вікторія Валентинівна Нестеренко , Первомайська філія Національного університе-ту кораблебудування імені адмірала Макарова

доктор технічних наук

Руслан Андрійович Караван , Харківський національний автомобільно-дорожній університет

аспірант

Посилання

Napriazhennoe sostoianye obolochek y dyafrahm shakhtnыkh podъemnыkh mashyn / Mane-

vych A. Y., Bychuch A. Y. // Pidiomno-transportna tekhnika, Naukovo-tekhnichnyi ta vyrobnychyi zhurnal. 2003. № 1.S. 3–16.

K otsenke prochnosty stenky kanatnoho barabana s podkrepliaiushchymy koltsamy zhestkosty. / Nesterenko V. V., Fydrovskaia N. N. // Pidiomno-transportna tekhnika. 2009. № 4. S. 112–117.

Semiempirical method of creation of generalized parameter-oriented model of mine hoist drum shell. / Zabolotny K. S., Rutkovskiy M. A. // Scientif University National Mountain. 2012. Issue 4. P. 88-92.

Analysis of various approaches to modeling of dynamics of lifting-ransport vehicles. / Grigorov O., Druzhynin E., Anishchenko G., Strizhak M., Strizhak V. // International Journal of Engineering & Technology. 2018.

Analysis for dynamic characteristics in load-lifting system Issue 7 (4.3). P. 64–70. DOI: 10.14419/ijet.v7i4.3.19553.of the crane. / Pu H., Xie X., Liang G., Yun X., Pan H. // Procedia Engineering. 2011. № 16. P. 586–593.

Kovalskyi B. S.,Kozhyn S. V. Barabanы hruzopodъemnыkh mashyn: uch.posob. Kharkov, 1969. 164 s.

Fedorova Z. M., Lukyn Y.F., Nesterov A.P. Podъemnyky: uch. posob. Kyev, 1976. 296 s.

Morozov B. A. Yssledovanye prochnosty shakhtnыkh podъemnыkh mashyn –voprosы teoryy y эkspluatatsyy podъemno-transportnыkh mashyn: uch. posob. Moskva, 1951. 26 s.

Fidrovska N. M. Kanatni barabany: monohrafiia/N. M. Fidrovska. Kharkiv: «NIMI», 2012. S. 190–195.

Iao D. K., Dzhenkyns V. K. Vыpuchyvanye эllyptycheskykh tsylyndrov pod normalnыm davlenyem. Raketnaia tekhnyka y kosmonavtyka, 1970. T. 8. 25–31 s.

Buckling of a finite Length Cylindrical Shell Under a Circumberential Band of Pressure, 6. / Almroth B. O., Brush D. O. // Aerospace Sciences. 1961. Issue 7. P. 213.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВЕ МАШИНОБУДУВАННЯ