МОДЕРНІЗАЦІЯ КОНСТРУКЦІЇ КРАНОВОГО ХОДОВОГО КОЛЕСА

Автор(и)

  • Наталя Миколаївна Фідровська Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Євгеній Дмитрович Слепужніков Національний університет цивільного захисту України, Ukraine
  • Олександр В’ячеславович Чернишенко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Ігор Анатолійович Перевозник Українська інженерно-педагогічна академія, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.95.0.107

Ключові слова:

гумова вставка, динамічні навантаження, тришарова конструкція, вібраційні навантаження

Анотація

У статті розглянуто модернізацію конструкції  ходового колеса за рахунок введення пружного елемента.  Зменшення силових і пружних факторів у модернізованому ходовому колесі пояснюється тим, що застосування пружного кільця приводить до зростання жорсткості згину зовнішнього кільця оболонки.

Біографії авторів

Наталя Миколаївна Фідровська , Харківський національний автомобільно-дорожній університет

д.т.н., професор кафедра будівельних та дорожніх машин 

Євгеній Дмитрович Слепужніков , Національний університет цивільного захисту України

к.т.н., кафедра будівельних та дорожніх машин

Олександр В’ячеславович Чернишенко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.т.н., кафедра будівельних та дорожніх машин 

Ігор Анатолійович Перевозник , Українська інженерно-педагогічна академія

аспірант, кафедра будівельних та дорожніх машин 

Посилання

McConnell P. Fuel Assembly Shaker Test Plan. Tests for Determining Loads on Used Nuclear Fuel under Normal Conditions of Transport. Sandia National Laboratories. 2012, p. 72.

Uchikawa S., Kishita H., Ide H., Owaki M., Ohira K. Transportation Activities for BWR Fuels at NFI. Nuclear Fuel Industries. Proceedings of Global 2009. Paris. 2009, Vol. 40, pp. 43–55.

Retel V., Trivaudey F., Boubakar M.L., Perreux D., & Thevenin P. Comparative effects of structural and material parameters variability on pellet-cladding interaction in a PWR fuel rod. Nuclear Engineering and Design, 2004, pp. 35–46.

Adams Travis M. Dynamic Testing Procedures for Performance Assessment of Nuclear Fuel Rods. Honors Theses and Capstones. 2014. p. 197.

Klymyshyn N.A., Ivanusa P., Kadooka K. et al. Modeling and Analysis of the ENSA/DOE Mul-timodal Transportation Campaign. PNNL-28088. Richland, WA: Pacific Northwest Na-tional Laboratory. 2018, pp. 34–45.

Bracciali A. (2016) Railway Wheelsets: History, Research and Developments. International Journal of Railway Technology. Volume 5, Is-sue 1, pp. 23–52. doi:10.4203/ijrt.5.1.2

Smith R. A., Hillmansen S. (2004) A brief his-torical overview of the fatigue of railway axles. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 1 July, vol. 218, no. 4, pp. 267–277. doi:

/0954409043125932

Ma Y., Markine V. L., Mashal A. A., Ren M. (2018) Effect of wheel–rail terface parameters on contact stability in explicit finite element analysis. Proc IMechE, Part F: J Rail and Rapid Transit. Vol. 232(6) рр. 1879–1894. DOI: 10.1177/0954409718754941

Gankevich V.F., Gryaznova L.V., Lisnyak A.G. (2012) Ways to enhance the reliability of wheel pairs of locomotive transport. Scientific bulletin of the National Mining University. Vol. 5, pp. 76–79.

Suarez B., Chover J. A., Rodriguez P., Gonza-lez F.J. (2011) Effectiveness of resilient wheels in reducing noise and vibrations. Journal of Rail and Rapid Transit. Vol. 225, Issue 6, pp. 545–565. DOI: 10.117 7/0954409711404104

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Номер

Розділ

ГАЛУЗЕВЕ МАШИНОБУДУВАННЯ