CУЧАCНІ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В ГАЛУЗІ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ТА ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.232Ключові слова:
аналіз, інтерактивність, ефективність, метод, моделювання, системаАнотація
Визначено, що впровадження концепції сучасної вищої школи вимагає глибокого аналізу підготовки кадрів усіх сфер вищої освіти, що сприяє створенню нових підходів в організації навчального процесу в закладах вищої освіти з використанням сучасних методів навчання, зокрема активних й інтерактивних методів, які нині набувають провідного значення. На основі здійсненого аналізу спеціальної літератури та узагальнення практичного досвіду підготовки фахівців у ЗВО були розглянуті декілька активних методів навчання, орієнтованих на активну участь саме студента в саморозвитку з огляду на його особистості. Зазначено, що організація інтерактивного навчання передбачає вирішення творчих завдань і проблем, моделювання життєвих ситуацій тощо. Під час аналізу доведено, що використання активних та інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців сприяє як активізації пізнавальної діяльності студентів, так і якісному засвоєнню навчального матеріалу та навичок командної роботи, досягненню рівня високої професійної компетентності.
Посилання
Аctive and interactive methods of teaching in higher education [electronic resource]. Access mode : http://journals.hnpu.edu.ua/index.php/-pedagogy/article/view/1656.
Interactive learning: modern technologies in the classroom [Electronic resource]. Access mode : https://externat.foxford.ru/-poleznoznat/interaktivnye-formy-i-metody-obucheniya/.
Interactive learning methods [Electronic resource]. Access mode: https://sites.google.com/site/nmcmyk/naukova-dialnist/interaktivni-metodi-navcanna.
Bermus A. G. General fundamentals of pedagogy: textbook. Rostov-on-Don: Rostov Publishing House, State Publishing House. UN, 1999. 114 p.
Solnyshkov M. E. Criteria of novelty of scientific and pedagogical research / M. E. Solnyshkov [Electronic resource]. - Access mode: https://cyberleninka.ru/article/v/kriteriy-novizny-nauchno-pedagogicheskih-issledovaniy.
Pridatko O. V., Renkas A. G. Research of effectiveness and aspects of implementing interactive learning tools in the organization of the educational process of LDUBZHD. Collection of scientific works of Lviv State University of life safety. Lviv. 2010. Рр. 40–43.
Turkot T. I. Pedagogika vysshogo Shkola: ucheb. posobie [Pedagogy of higher education: textbook]. for university students. Moscow: Condor publ., 2011. 628 p.
Melnichuk I. M. Theory and methodology of professional training of future social workers by means of interactive technologies in higher educational institutions: dis. …doctor of Pedagogical Sciences: 13.00.04 / Ternopil National Research Center. economy. UN-T.-Ternopil, 2011. 585 p.
Yakimova L. A. Activation of educational process in modern higher education: method. review / L.A. Yakimova. Kiev: DP "vid. Dom "personnel", 2010. 32 p.
Mironchuk N. M. Interactive methods of teaching in higher educational institutions. Modernization of higher education in Ukraine and abroad: collection of scientific works. Zhytomyr: I. Franko ZHSU Publishing House, 2014. Pp. 140–143.
Interactive learning: modern technologies [Electronic resource]. Access mode: https://externat.foxford.ru/polezno-znat/-interaktivnye-formy-i-metody-obucheniya#0/.
Moodle learning environment [Electronic resource]. Access mode: https://docs.altlinux.org/ru-RU/archive/4.1/html-single/school-server/moodle/index.html.