ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Олена Чевичелова Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.219

Ключові слова:

іноземна мова, інтеракція, інтерактивне навчання, інтерактивний метод, ЗВО

Анотація

У статті визначено основні принципи використання інтерактивних методів
навчання в ЗВО, конкретизовано особливості їх ефективного застосування на заняттях з іноземної мови, проаналізовано умови, за яких процес формування іншомовної комунікативної компетенції студентів через застосування інтерактивних методів буде більш ефективним.

Біографія автора

Олена Чевичелова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

ст. викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Klarin M. V. Obuchenie kak diskussiia. Modeli uchebnoy diskussii [Learning as a discussion. Classroom discussion models]. Shkol'nye tekhnologii – School technologies. 2004. No 6. Pp. 58–78. [in Russian].

Korotaeva E. V. Osnovy pedagogiki vzai-modeystviy: teoriia i praktika [Fundamentals of interactive pedagogy: theory and practice]. Eka-terinburg, 2013. 203 p. [in Russian].

Brazovskaia S. V. Seminar-praktikum «Instru-menty interaktivnogo obucheniia»: razvitie pro-fessional'noy kompetentnosti pedagogov v oblas-ti primeneniia interaktivnykh metodov obuche-niia [Workshop "Interactive learning tools": de-veloping teachers’ professional competence in application of interactive teaching method. No 3. Pp. 54–56 [in Russian].

Mil'rud R. P. Metodika prepodavaniia an-gliyskogo iazyka [English Teaching Methodolo-gy]. Moskva: Drofa, 2005. 256 p. [in Russian].

James J. Asher Learning Another Language Through Actions. Sky Oak Productions. 2012. 354 p.

Stern H. Fundamental Concepts of Language Teaching. Oxford University Press. 1991. 569 p.

Wright G. B. Student-centered learning in higher education. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education. 2011. Vol. 23. №. 1. Pp. 92–97.

Remizantseva K. Using the model of blended learning in teaching the English language to stu-dents of non-language specialties. Problems of engineering and pedagogical education. 2019. № 64. С. 143–154.

Panina T. S., Vavilova L. N. Sovremennye sposoby aktivizatsii obucheniia [Modern ways to enhance learning]. Moskva: Akademiia, 2008. 176 p. [in Russian].

Keith-Le, Morgan M. P. Faculty experiences in active learning: a collection of strategies for im-plementing active learning across disciplines. J. Murrey Atkins Library. 2020. 168 p.

Nash R. The InterActive Classroom: Practical Strategies for Involving Students in the Learning Process. Corwin. 2019. 139 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА