ПРОЄКТ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Єлизавета Воронова Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.215

Ключові слова:

гуманізація, сучасні технології, реалізація, проєкт, мислення, іноземні мови

Анотація

У наш час принцип гуманізації освіти, особливо технічної, стає одним із провідних, адже практика викладання іноземних мов потребує певних технологій, що забезпечували б його реалізацію. Проєктну методику навчання можна вважати однією з таких сучасних технологій, незважаючи на те, що вона має витоки з минулого сторіччя. У статті описано історію та причини появи методу проєктів у викладанні іноземних мов у технічних університетах.

Біографія автора

Єлизавета Воронова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доцент

Посилання

Diuy Dzh. Shkolи budushcheho. Berlyn: Hosud. Yzd-vo. RSFSR, 1922. 178 s. [in Russian].

Polat E.S. Obuchenye v sotrudnychestve. Ynostr. yaz. v shkole, 2010. № 1. S.4–11. [in Russian].

Prohrama z anhliiskoi movy dlia profesiinoho spilkuvannia / Uklad.: H.Ie. Bakaieva et al. Ky-iv, 2005. 119 s. [in Ukrainian].

Stoller F.L. Project Work. A means to promote language and content. Cambridge University Press, 2016. 422 p.

Halskova N.D. Sovremennaia metodyka obuchenyia ynostrannыm yazыkam. Moskva: Arky-Hlossa, 2018. 165 s. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА