МОЖЛИВОСТІ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Світлана Понікаровська Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • Євгенія Новікова Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.203

Ключові слова:

мотивація, гуманізація, взаємодія, оптимальний, взаємний

Анотація

У статті розглядається можливість підготовки студента як особи, що володіє хорошими професійними та людськими якостями, має освіту в різних сферах життя та культури та має численні інтереси та якості, необхідні для людини з вищою освітою. У статті запропоновано методи досягнення зазначеної мети під час занять з іноземної мови. Наголошується, що особистість викладача відіграє важливу роль у цьому процесі, а саме її здатність розвивати та розширювати знання й обізнаність щодо нових методів і технологій.

Біографії авторів

Світлана Понікаровська, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

ст. викладач кафедри іноземних мов

Євгенія Новікова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.ф.н., доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Butler R. (2014). What Teachers Want to Achieve and Why it Matters. Teacher motivation: Theory and practice, edited by Richardson P., Karabenick S., and Watt H. New York, P. 20–35.

Senko C., Dawson B. (2017). Performance-approach Goal Effects Depend on how they are Defined. Journal of Educational Psychology 109(4): P. 574–598.

Bieg S., Grassinger R., Dresel M. (2017). Humor as a Magic Bullet. Learning and Individual Differences 56: P. 24–33.

Bieg S., Grassinger R., and Dresel M. (2018). Teacher humor: Longitudinal effects on students’ emotions. European Journal of Psychology of Education: P. 1–18.

Makewa L., Role E., Genga J. (2011). Teachers’ Use of Humor in Teaching and Students’ Rating of Their Effectiveness In-ternational Journal of Education, ISSN 1948-5476 2011, vol. 3, no. 2.

Entsyklopedia pedagogychnykh tehnolo-hiy ta innovatsiy. [Encoclopedia of peda-gogical technologies and innovations] Pavolokova N.P., Kharkiv, 2009. 176 p. [in Ukrainian].

Bigych O.B., Borysko N.F., Boretska H.E. and others. Metodyka navchannia ino-zemnykh mov I kultur: teoriia i praktyka: [idruchnyk dlia stud. clasychnykh, peda-gogichnykh I lingvistychnykh universute-tiv za red. S.Yu.Nikolaievoi [Methods of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: textbook for students of classic, pedagogical and linguistic uni-versities, edited by S.Yu. Nikolaiieva], Kyiv, 2013. 590 p. [in Ukrainian].

Keller M., Hoy A., Goetz T., and Frenzel A. (2016). Teacher Enthusiasm. Educational Psychology Review 28: P. 743–769.

Daumiller M., Dickhäuser O., and Dresel M. (2019). University Instructors’ Achievement Goals for Teaching. Journal of Educational Psychology 111, P. 131–148.

Pometun O., Pyrozhenko L. Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia. [Modern lesson. Interactive technologies of teaching] Kyiv, 2004. 192 p. [in Ukrainian].

Nyanjom J., Dawn N. (2020). Performing emotional labour while teaching online. Educational Research. 63, P. 1–17.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА