ВИКОРИСТАННЯ ПІДХОДУ «ПЕРЕВЕРНУТИЙ КЛАС» У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ТЕХНІЧНОМУ ЗВО

Автор(и)

  • Наталія Саєнко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.94.0.197

Ключові слова:

підхід «перевернутий клас», студенти університету, іншомовна підготовка

Анотація

У статті визначено потенціал підходу «перевернутій клас» у навчанні іноземних мов у технічному ЗВО, розкрито сутність підходу, виявлено його переваги й недоліки в іншомовній підготовці, описано досвід роботи із застосуванням цього підходу і його результати.

Біографія автора

Наталія Саєнко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

д.п.н., проф.

Посилання

Bergmann J., & Sams A. (2014). Flipping for mastery. Educational Leadership, 71 (4), 24–29.

Bristol T.J. (2014). Educate, excite, engage. Teaching and Learning in Nursing, 9, 43–46.

Formica S.P., Easley J.L., & Spraker M.C. (2010). Transforming common-sense beliefs into Newto-nian thinking through just-in-time teaching. Phys. Educ. Res. 6, 1–7.

Kim M.K., Kim S.M., Khera O., & Getman J. (2014). The experience of three flipped class-rooms in an urban university: An exploration of design principles. Internet and Higher Education, 22, 37–50.

Flipped Learning Network (FLN) (2014). The Four Pillars of FLIP. 3/5/2015.

Bergmann J., & Sams A. (2012). Flip your class-room: Reach every student in every class every day. Eugene, Or: International Society for Tech-nology in Education, 20–33

Basal A. (2015). The implementation of a flipped classroom in foreign language teaching. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE. Vol. 16, 4, 28–37.

Acedo M. (2013) 10 pros and cons of a flipped classroom. Available at: https://www.teachthought.com/learning/10-pros-cons-flipped-classroom/.

Fulton K. (2012). Upside down and inside out: Flip your classroom to improve student learning. Learning & Leading with Technology, 39 (8), 12–17.

Kordyban R., & Kinash S. (2013). No more flying on auto pilot: The flipped classroom. Education Technology Solutions, 56, 54–56.

LaFee S. (2013). Flipped learning. The Education Digest, November (2013), 13–18.

Evseeva A., Solozhenko A. (2015). Use of Flipped Classroom Technology in Language Learning. Procedia – Social and Behavioral Sci-ences 206. 205–209. doi: 10.1016/j.sbspro.)

Alvarez B. (2012). Flipping the classroom: Homework in class, lessons at home. Education Digest, 77, 18–21.

Findlay-Thompson S., & Mombourquette P. (2014). Evaluation of a flipped classroom in an undergraduate business course. Business Educa-tion and Accreditation, 6, 63–71.

Missildine K., Fountain R., Summers L., & Gosselin K. (2013). Flipping the classroom to im-prove student performance and satisfaction. Journal of Nursing Education, 52, 597–599. doi:10.3928/01484834-20130919-03.

Rajesh M. (2015). Revolution in communication technologies: impact on distance education. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 16(1), 62–88.

Lee G., Wallace A. Flipped Learning in the Eng-lish as a Foreign Language Classroom: Outcomes and Perceptions. Tesol Quarterly. Vol. 52, no. 1, March 2018, 62–84. doi: 10.1002/tesq.372.

Trilling B. & Fadel C. (2009). 21st Century Skills. San Francisco: Wiley.

Tice J. (2016). Drilling 1. Teaching English, British Council, BBC. Available at: https://www.teachingenglish.org.uk/article/drilling-1.

Butzkamm W., Caldwell J.A.W. (2009). The Bi-lingual Reform: A Paradigm Shift in Foreign Language Teaching. Tübingen: Narr.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА