ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ МОНОЛІТНОЇ ПЛИТИ НА ФІЗИКО-МЕХАНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОКРИТТЯ

Автор(и)

  • Анатолій Васильович Більченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Олександр Григорович Кіслов Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.93.0.67

Ключові слова:

мостові споруди, залізобетонна монолітна плита, гідроізоляція, технологія облаштування

Анотація

У процесі експлуатації мостові споруди, що експлуатуються у відкритому атмосферному середовищі, піддаються дії екстремальних природнокліматичних умов, хімічних продуктів та тимчасових і динамічних навантажень, що постійно змінюються. Мостові споруди, що побудовані в 60–80 роки минулого століття, знаходяться в критичній ситуації і вимагають капітального ремонту. Під час прогнозування довговічності мостових споруд необхідно враховувати вплив температурно-вологісних кліматичних факторів та із силових впливів, оскільки в споруді використовуються конструктивні елементи різної довговічності, які необхідно замінити після виходу їх з ладу, але основні її частини необхідно обов’язково посилювати. Найбільш вразливими елементами мостової споруди є верхня частина бетону пролітних будов (плита) і гідроізоляція, тому актуальним на сьогодні є питання посилення плит і заміна гідроізоляції. З цією метою вздовж накладної монолітної плити встановлюють нову гідроізоляцію. Метою цієї роботи є вивчення питання технології облаштування цієї плити й аналіз необхідних матеріалів і технологій під час встановлення гідроізоляційного захисту.

Біографії авторів

Анатолій Васильович Більченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.т.н., проф. кафедри мостів, конструкцій і будівельної механіки ім. В. О. Російського

Олександр Григорович Кіслов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.т.н., проф. кафедри мостів, конструкцій і будівельної механіки ім. В.О. Російського

Посилання

References

Nastanova z otsiniuvannia i prohnozuvannia tekhnichnoho stanu avtodorozhnikh mostiv: DSTU-N. B. V.2.3-23:2009.- (Chynnyi vid 2019-11-11). Kyiv: Minrehionbud Ukrainy, 2009. 52 s. (Derzhavnyi standart Ukrainy).

Vasylev A. Y., Polevko V. P. Dolhovechnost zhelezobetonnыkh mostov y merы po uvelychenyiu sroka ykh sluzhbы. Avtomobylnыe dorohy. 1995. № 9. S. 30–32.

Bilchenko A. V., Badaieva О. А., Kislov О. Н. Ekonomichni problemy i tendentsii pohirshennia mostovykh sporud. Naukovyi visnyk KhHUBA. Kharkiv. 2008. Vyp. 48. S. 34–38.

Efanov A. V. Modelyrovanye dynamycheskoho vzaymodeistvyia systemы «transportnoe sredstvo – deformatsyonnыi shov avtodorozhnoho mosta». Ynnovatsyonnыe tekhnolohyy v obuchenyy y proyzvodstve: materyalы III Vseros. konf. V 3 t. Volhohrad. 2009. T. 1. S. 78–82.

Bezbabycheva O.Y. Sovershenstvovanye konstruktsyy hydroyzoliatsyy mostov – odna yz vozmozhnostei povыshenyia ykh dolhovechnosty: sb. dokladov Ukr. mezhotraslevoho nauchno-praktych. semynara «Suchasni problemy proektuvannia, budivnytstva ta ekspluatatsii sporud na shliakhakh spoluchennia» Kiev. 1998. S. 9–12.

Sporudy transportu. Mosty ta truby. Obstezhennia i vyprobuvannia: DBN V.2.3-6:2009. – [Chynni vid 2009-11-11]. Kiev: Minrehionbud Ukrainy, 2009. 63 s. (Budivelni normy Ukrainy).

Lozytskyi A. S. Analyz kontrolia kachestva stroytelstva y эkspluatatsyy mostovыkh sooruzhenyi. Modernyzatsyia y nauchnыe yssledovanyia v transportnom komplekse: mater. mezhdunar. nauch.-prakt. konf. Perm. 2014. S. 459–462.

Systema zabezpechennia nadiinosti ta bezpeky budivelnykh obiektiv. Naukovo-tekhnichnyi suprovid budivelnykh obiektiv: DBN V.1.2-5-2007-K: Minrehionbud Ukrainy. 2007. 15 s. (Derzhavni budivelni normy Ukrainy).

Bilchenko A. V., Kislov О. Н., Synkovska O. V. Problema dovhovichnosti zalizobetonnykh konstruktsii: zb. Naukovyi visnyk budivnytstva. 2018. T. 92. № 2. S.163–166.

K voprosu prodlenyia sroka sluzhbы mostovыkh sooruzhenyi / Kyslov A. H., Bilchenko A. V., Synkovska O. V., Yhnatenko A. V. Naukovyi visnyk budivnytstva. Kharkiv. 2017. T. 88. № 2. S. 131–136.

Problemы nauchno tekhnycheskoho soprovozh-denyia kapytalnoho remonta mostovыkh sooruzhenyi / Bylchenko A. V., Kozhushko V. P., Kyslov A. H., Lozytskyi A. S., Synkovskaia E. V. Vestnyk KhNADU, V. 81.

Bilchenko A. V., Kislov О. Н., Zmiiova А. І. Vplyv tekhnolohii vyhotovlennia zalizo-betonnykh konstruktsii mos¬tovykh sporud na yikh dovhovichnist. Naukovyi visnyk budivnytstva. 2019. Tom. 96. № 2

Evlanov S. F. Tekhnolohycheskye treshchynы na poverkhnosty monolytnыkh prolet¬nыkh stroenyi. Trudы TsNYPS. Problemы normy-rovanyia y yssledovanyia potrebytelskykh svoistv mostov, Moskva, 2002. V. 208. S. 166–173.

Bezbabicheva O. I., Berezhna K V., Zhdaniuk E. V. Suchasni konstruktyvni i tekhnolohichni rishennia mostovoho polotna avtodorozhnikh mostiv iz efektyvnymy variantamy hidroizoliatsiinoho zakhystu. Vestnyk KhNADU. 2002. № 19. S. 142–144.

Dukhovnыi H. S., Khoruzhaia N. V. Sover-shenstvovanye hydroyzoliatsyonnыkh materyalov dlia zashchytы yskusstvennыkh sooruzhenyi v transportnom stroytelstve [эlektronnыi resursMezhdunarodnaia nauchno-tekhnycheskaia konferentsyia molodыkh uchenыkh BHTU ym. V.H. Shukhova. Belhorod. 2009. S. 236–239.

Sakharova Y. D., Kazarian V. Iu. Hydro-yzoliatsyonnыe systemы dlia mostovыkh sooruzhenyi. Stroiprofyl. 2002. № 8. S. 42–45.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-27

Номер

Розділ

БУДІВНИЦТВО ТА ЦИВІЛЬНА ІНЖЕНЕРІЯ