ВИКОРИСТАННЯ ДИНАМІЧНОГО КОНТЕНТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РЕЛЕВАНТНОСТІ

Автор(и)

  • О.Б. Маций Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2021.92.1.34

Ключові слова:

веб-сайт; інтернет-маркетинг; аналіз трафіку; конверсія; релевантність

Анотація

Проблема. На сьогодні проблема підвищення релевантності або конверсії дій користувача веб-ресурсу є однією з найактуальніших. Релевантність сторінки в контексті оптимізації веб-ресурсів - це досить складний параметр, за допомогою якого пошукові системи оцінюють релевантність пошукового запиту до сторінки веб-сайту. Існує думка, що синонімом слова релевантність є «адекватність» інформації. Зрештою саме висока релевантність сайту дозволяє досягти високих позицій у процесі пошуку. Чим більше сторінка відповідає запиту користувача, тим більша ймовірність отримати найкращий результатів пошуку. Кожна пошукова система визначає актуальність запиту, сторінки та сайту за допомогою складних алгоритмів, тому можна лише здогадуватися, який вид роботи сприяє зростанню актуальності контенту та сайту. Існують різноманітні методи збільшення цього показника. Мета Метою роботи є розроблення веб-сайту для мережі СТО з механізмом підвищення актуальності контенту. Методологія. Під час розроблення сайту було запроваджено динамічне заповнення сторінок, яке, залежно від параметра, переданого за посиланням url, змінює раніше підготовлену інформацію. Динамічний вміст - це підвид вмісту, який постійно оновлюється, залежно від таких індивідуальних факторів користувача, як геолокація, поведінка в інтернеті, стать, вік, історії покупок тощо. Завдяки механізму динамічної зміни вмісту за допомогою посилання url можна вибірково змінити зміст сторінки. Використання динамічного контенту покращує взаємодію зі споживачами веб-ресурсу, надаючи інформацію, яка є найбільш актуальною. Цей тип вмісту називається адаптивним або розумним вмістом. Практичне значення. Головною перевагою цього підходу є те, що він не вимагає створення додаткових сторінок сайту, підвищує релевантність контенту, а отже, існує ймовірність отримати дію конверсії.

Посилання

Sevostyanov I. O. Poiskovaya optimizaciya: prakticheskoe rukovodstvo po prodvizheniyu sajta v internete. 3-e izd. Sankt-Peteburg: Izdatelskij dom «Pi-ter», 2017. 270 s. [in Russian].

Sekrety effektivnogo prodvizheniya sajtov / Babaev A. i dr. Sankt-Peteburg: Izdatelskij dom «Piter», 2018. 60 s. [in Russian].

Mnushka O.V. Arhitektura veb-oriyentovanoyi SCADA-sistemi. Visnik Nacionalnogo tehnichnogo universitetu «Harkivskij politehnichnij institut»: zb. naukovih prac. Ser. Informatika ta modelyuvannya. Harkiv: NTU «HPI». 2018. № 24 (1300). S. 117–128 DOI: 10.20998/2411-0558.2018.24.10– Harkiv: NTU «HPI». 2020. № 1 (3). S. 99–112. DOI: 10.20998/2411-0558.2020.01.09 [in Ukrainian].

Macyi O. B., Nizhnikov A. V. Oglyad infor-macijnih servisiv dlya roboti z trivimirnimi modelyami. Visnik Harkivskogo nacionalnogo avtomobilno-dorozhnogo universitetu. Harkiv: HNADU. Vipusk 87. 2019. S. 43–49 [in Ukrainian].

Nizhnikov A. V. Primenenie tehnologii WEBGL dlya razrabotki interaktiv-nogo veb-prilozheniya: zb. naukovih prac za materialami mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi. Harkiv: HNADU, 2019. S. 118–121 [in Ukrainian].

Mnushka O. V., Savchenko V. M. Formuvannya ta keruvannya komandoyu rozrobnikiv programnogo zabezpechennya. Visnik NTU «HPI». Ser. Informatika ta modelyuvannya. Harkiv: NTU «HPI», 2020. № 1 (3). S. 99–112. DOI: 10.20998/2411-0558.2020.01.09 [in Ukrainian].

Golopolosov D. 80 sposobov povysit konversiyu sajta. Sankt-Peteburg: Izdatelskij dom «Piter», 2017. 130 s. [in Russian].

SEO - iskusstvo raskrutki sajtov / Enzh E. i dr. BHV, 2017. 816 s.

Kovill A. Relevantnost. Sila, kotoraya menyaet vzglyady i povedenie potrebitelej. Moskva: Azbuka, 2015. 226 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-02-26

Номер

Розділ

КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ