РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Alina Hrichchina Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, Харків, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.231

Ключові слова:

викладання іноземної мови, студенти технічних спеціальностей, іншомовна компетенція, комунікативний підхід, міждисциплінарний підхід, навчальний посібник

Анотація

Анотація. У статті розглянуто основні сучасні підходи до викладання іноземної мови студентам технічних спеціальностей, проаналізовано їх запровадження у новому навчальному посібнику з англійської мови English for Welding Engineers, призначеному для студентів технічного ЗВО спеціальності «Матеріалознавство», описано структуру та основні характеристики посібника.

Біографія автора

Alina Hrichchina, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, Харків, 61002, Україна

ст.викладач кафедри іноземних мов

Посилання

1. Yaremenko N. V. Deiaki shliakhy intensyfikatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh spetsialnostei [Some ways to boost teaching English to non-linguistic students]. Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity. 2016. Issue 1. P. 17−21. [In Ukrainian].

2. Railianova V. E. Aspekty prepodavanyia ynostrannoho yazyka po spetsyalnosty [Aspects of teaching a foreign language for specific purposes]. Aktualni problemy vykladannia inozemnykh mov dlia profesiinoho spilkuvannia : materialy vseukr. nauk.-prakt. konf. (6–7 kvitnia 2012). Dnipropetrovsk, 2012. P. 37−38. [In Ukrainian].

3. Barabanova H. V. Metodyka navchannia profesiino-oriientovanoho chytannia v nemovnomu VNZ [Methods of teaching professionally oriented reading in non-linguistic universities]: monohrafiia. Kyiv: Firma «Inkos», 2005. 315 p. [In Ukrainian].

4. Beane J. A. Curriculum Integration: Designing the Core of Democratic Education. Teachers College Press, 1997. 122 р.

5. Yefimova O. M. Mizhpredmetni zviazky u protsesi navchannia inozemnym movam ta yikh vplyv na yakist pidhotovky kursantiv vyshchykh viiskovykh navchalnykh zakladiv [Interdisciplinary relations in the process of teaching a foreign language and their impact on the quality of cadets’ training in higher military educational establishments]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu "Ostrozka akademiia". Ser. : Philolohichna. 2012. Issue 23. P. 266-267.[In Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА