РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.231Ключові слова:
викладання іноземної мови, студенти технічних спеціальностей, іншомовна компетенція, комунікативний підхід, міждисциплінарний підхід, навчальний посібникАнотація
Анотація. У статті розглянуто основні сучасні підходи до викладання іноземної мови студентам технічних спеціальностей, проаналізовано їх запровадження у новому навчальному посібнику з англійської мови English for Welding Engineers, призначеному для студентів технічного ЗВО спеціальності «Матеріалознавство», описано структуру та основні характеристики посібника.
Посилання
1. Yaremenko N. V. Deiaki shliakhy intensyfikatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh spetsialnostei [Some ways to boost teaching English to non-linguistic students]. Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity. 2016. Issue 1. P. 17−21. [In Ukrainian].
2. Railianova V. E. Aspekty prepodavanyia ynostrannoho yazyka po spetsyalnosty [Aspects of teaching a foreign language for specific purposes]. Aktualni problemy vykladannia inozemnykh mov dlia profesiinoho spilkuvannia : materialy vseukr. nauk.-prakt. konf. (6–7 kvitnia 2012). Dnipropetrovsk, 2012. P. 37−38. [In Ukrainian].
3. Barabanova H. V. Metodyka navchannia profesiino-oriientovanoho chytannia v nemovnomu VNZ [Methods of teaching professionally oriented reading in non-linguistic universities]: monohrafiia. Kyiv: Firma «Inkos», 2005. 315 p. [In Ukrainian].
4. Beane J. A. Curriculum Integration: Designing the Core of Democratic Education. Teachers College Press, 1997. 122 р.
5. Yefimova O. M. Mizhpredmetni zviazky u protsesi navchannia inozemnym movam ta yikh vplyv na yakist pidhotovky kursantiv vyshchykh viiskovykh navchalnykh zakladiv [Interdisciplinary relations in the process of teaching a foreign language and their impact on the quality of cadets’ training in higher military educational establishments]. Naukovi zapysky Natsionalnoho universytetu "Ostrozka akademiia". Ser. : Philolohichna. 2012. Issue 23. P. 266-267.[In Ukrainian].