Проектний метод як нова орієнтована технологія навчання іноземних мов в технічних університетів

Автор(и)

  • Ye. M. Voronova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.226

Ключові слова:

придбання знань, методика, новизна, особистісно-орієнтованість, комуніка¬тивна компетентність

Анотація

Анотація. У статті підкреслюється, що однією з найбільш органічних та ефективних форм самостійного засвоєння знань студентами під час вивчення іноземної мови є метод проектів. Показана новизна методу проектів як відносно нового методу навчання іноземних мов, що є особистісно- орієнтованою технологією.

Біографія автора

Ye. M. Voronova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

доцент кафедри іноземних мов

Посилання

1. Dewey J., Dewey E. Schools in Future. Berlin, 2015. 178 p.

2. Baidurova L.A., Shaposhnikov T.V. Method of projects in teaching students two foreign languages. Foreign. lang. at school, 2012. No. 1.

p. 5-11.

3. Haines S. Project: Material for Teachers. Harlow: Longman, 2015. 212 p.

4. Milrud R.P., Maximova I.R. Modern conceptual principles of communicative teaching in foreign languages. Foreign. lang. at school, 2009. No. 4. p. 9-16.

5. Frey K. Project method. Berlin: Balz, 2016 . 349 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА