Проектний метод як нова орієнтована технологія навчання іноземних мов в технічних університетів
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.226Ключові слова:
придбання знань, методика, новизна, особистісно-орієнтованість, комуніка¬тивна компетентністьАнотація
Анотація. У статті підкреслюється, що однією з найбільш органічних та ефективних форм самостійного засвоєння знань студентами під час вивчення іноземної мови є метод проектів. Показана новизна методу проектів як відносно нового методу навчання іноземних мов, що є особистісно- орієнтованою технологією.
Посилання
1. Dewey J., Dewey E. Schools in Future. Berlin, 2015. 178 p.
2. Baidurova L.A., Shaposhnikov T.V. Method of projects in teaching students two foreign languages. Foreign. lang. at school, 2012. No. 1.
p. 5-11.
3. Haines S. Project: Material for Teachers. Harlow: Longman, 2015. 212 p.
4. Milrud R.P., Maximova I.R. Modern conceptual principles of communicative teaching in foreign languages. Foreign. lang. at school, 2009. No. 4. p. 9-16.
5. Frey K. Project method. Berlin: Balz, 2016 . 349 p.