Застосування Liveworksheets для урізноманіт-нення занять із вивчення мови

Автор(и)

  • Yevgeniya Novikova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.221

Ключові слова:

інтерактивна книга, Liveworksheets, вивчення мови, створення робочого зошита

Анотація

Анотація. Проблема.З розвитком нових інформаційних технологій третього тисячоліття сформувалося нове покоління людей цифрової ери, які не уявляють своє життя без технологій та Інтернету. У контексті жорсткої конкуренції читання з комп’ютерними іграми постає проблема у створенні необхідного інструмента комунікації, який поєднує ці два типи дозвілля. Таким продуктом є інтерактивна книга, яка ще не є всебічно вивченою. Мета. Мета статті - розкрити сутність та переваги використання інтерактивних книг, зокрема робочих аркушів під час викладання мови. Методика. Поставлені в статті завдання зумовили застосування синхронно-описового методу з елементами порівняльного аналізу, методу моделювання, що сприяв комплексному вивченню платформи Liveworksheets. Результати. Розкрито сутність поняття «інтерактивна книга». Проаналізовано наявні платформи для створення таких продуктів. Визначено особливості створення власних інтерактивних книжок. Наведено приклади робочих зошитів на платформі Liveworksheets. Оригінальність. Всебічно розглянуто процес створення інтерактивних робочих зошитів при викладанні мови. З’ясовано особливості їхнього використання. Практична цінність. Завдяки унікальним особливостям інтерактивної книги, таким як анімація, компактність, багатовимірність передачі інформації, емоційний вплив на сприйняття читача, викладачі, що використовують їх, можуть успішно конкурувати з інтернет-ресурсами та телебаченням, залучати студентів до активного та навчального читання як в аудиторії, так і вдома.

Біографія автора

Yevgeniya Novikova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

к.філол.н., доц. каф. іноземних мов

Посилання

1. Bikowski D., Casal J. E. Interactive Digital Textbooks and Engagement: A Learning Strategies Framework. Language Learning & Technology, 2018. Vol. 22. No 1. P. 119–137.

2. Chou I. Reading for the purpose of responding to literature: EFL students’ perceptions of ebooks. Computer Assisted Language Learning, 2016. Vol. 29 (1). P. 1–20.

3. Gu X., Wu B., Xu X. Design, development, and learning in e-Textbooks: What we learned and where we are going. Journal of Computers in Education, 2015. Vol. 2 (1). P. 25–41.

4. Liveworksheets platform website. Available at: https://www.liveworksheets.com/

5. Bondarenko Ya. Books that are played, games that are read: game activities as one of the directions of the children library. The world of children libraries. Available at : http://www.chl.kiev.ua/ UKR/magazin/Svit_n20/10.htm.

6. Vul’ V. А. Electronic piblications. SPb. : BHV-Peterburg, 2003. 560 p.

7. Gorodenko L. М. Interactive books. Information society, 2010. No 12. P. 16–19.

8. Eco U., Karyer J. К. Don't expect to get rid of books. Lviv: Staryi Lev PH, 2015. 256 p.

9. Yefimova М. P. Children book publishing houses in Ukraine: the latest publishing technologies. Theory and practice of design. Art history.2015. Issue 7. P. 157–167.

10.Yefimova M. P. Interactive children book in Ukraine: formation and prospects. Ukrainian culture: past, present, ways of development: coll. sc. works: Zapy`sky` rivnens`kogo derzhavnogo gumanitarnogo universy`tet., Rivne, 2014. No. 19. P. 259–263.

11.Zhenchenko М. Children's literature in electronic format: typological characteristics, business models. Вisnyk Knyzhkovoji Palaty, 2016. No 5. P. 14–17.

12.Korzhyk N. А. Interactive book as a modern publishing product. Bulletin of Kharkiv State Academy of Culture. Social communication. 2018. No. 53. P. 49–58.

13.Lysenko A. Features of the coexistence of electronic and printed books. Ukrainian information space, 2011. No 20. P. 241–246.

14.Markova V. A. E-book: a scientific concept or metaphor? Library science. Documentation. Informology. 2009. No 3. P. 69–74.

15.Nazarkevich M.A., Storozh O.V., Klyuynyk I.I. Features of the development of interactive books. Bulletin of the National University “Lviv Polytechnic”. Information systems and networks. 2015. No 832. P. 332–347.

16.Modern technologies of electronic multi-media publications: monograph / ed. O.I. Pushkar. Kharkiv: INZHEK, 2011. 296 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА