ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СТОРІТЕЛІНГУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ТЕХНІЧНОМУ ЗВО

Автор(и)

  • N. Saienko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, Харків, 61002, Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.210

Ключові слова:

метод сторітелінгу, іноземна мова, технічний університет

Анотація

Анотація. У статті проаналізовано можливості використання методу сторітелінгу в онлайн- і оффлайн-форматах у процесі викладання іноземних мов студентам технічних ЗВО.Розкрито потенціал цифрового сторітелінгу, який може бути використаний як в очному, так і в дистанційному навчанні іноземних мов.

Біографія автора

N. Saienko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, Харків, 61002, Україна

д.п.н., проф.

Посилання

1. Haburzaniya, E. (n.d.). Storitelling kak instrument PR [Storytelling as an instrument of PR]. Available at: prclub.com›2010_06/prlib/26.doc (accessed 14.09.2020).

2. Ermolaeva, Zh. E., & Lapuhova, O. V. (2016). Storitelling kak pedagogicheskaya tehnika konstruirovaniya uchebnyih zadach v vuze [Storytelling as a pedagogical tool of constructing teaching problems in a higher school]. Scientific and methodological electronic journal «Сoncept», 6. Available at: http://e-kon-cept.ru/2016/ 16132.htm (accessed 07.09.2020).

3. Grushevskaya, V. Yu. (2017). Primenenie metoda tsifrovogo storitellinga v proektnoy deyatelnosti uchaschihsya [Using the method of digital storytelling in the students’ project activity]. Pedagogical education in Russia, 6, 38–44.

4. Dyakonova, O. O. (2012). Ponyatie «edyuteynment» v zarubezhnoy i otechestvennoy pedagogike [The concept of edutainment in foreign and native pedagogy]. Siberian pedagogical journal, 6, 182–185.

5. Bruner, J. (2005). Zhizn kak narrative [Life as Narrative]. Post-non-classical psychology, 1 (2), 9–29.

6. Kutkovaya, E. C. (2014). Narrativ v issledovanii identichnosti [Narrative in the research of identity]. National psychological journal, 4 (16), 23–33.

7. Ermolaeva, Zh. E., Lapuhova, O. V., Gerasimova, I. N., & Smirnova V. A. (2017). Storitelling kak pedagogicheskaya tehnika peredachi yavnogo i neyavnogo znaniya v vuze [Storytelling as a pedagogical tool of translating explicit and implicitknowledge in a higher school]. Education technologies, 1, 73–90.

8. Ellis G., Brewster J. The Storytelling Handbook for Primary Teachers. London: Penguin. 157 p.

9. Russel L. D. Literature for Children. London: Pearson. 2005. 361 p.

10.Ghosn I. Storybridge to Second Language Literacy. Charlotte, NC: Information Age Publishing. 2013. p. 128–142.

11.Demischenko E. Kak ispolzovat silu istoriy na vebinarah? [How to use the power of the story during the vebinars?]. Available at: https://etutorium.ru/blog/kak-ispolzovat-silu-istorij-na-vebinarakh (accessed 05.09.2020).

12.Fedorova, S. V., & Barcheva, A. A. (2017). Ispolzovanie tehniki storitelling v rabote s detmi doshkolnogo vozrasta [Using the method of storytelling in the work with pre-school children]. Young researcher, 16 (150), 515–518.

13.Tsedrik, M. Storytelling: tehniki i priemyi na uroke [Storytelling: methods and techniques at the lesson]. Available at: https://skyteach.ru/2018/08/10/storytelling-tehniki-i-priemy-na-uroke/.

14.Dujmović M. Storytelling as a Method of EFL Teaching. Vol. 1. No. 1, 2006.S. 75–87 (accessed 05.09.2020).

15.Pilgun M. A. Transmedia Storytelling: perspektivyi razvitiya mediateksta. [Transmedia Storytelling: perspectives of the media text development] Elektronnyiy nauchnyiy zhurnal «Mediaskop». 2015, 3. Available at: http://www.mediascope.ru/1773 (accessed 10.05.2020).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА