ЗАВДАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ В НЕМОВНИХ ЗВО АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНЬОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Автор(и)

  • Alina Fandieieva к.е.н., доц. каф. іноземних мов, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.205

Ключові слова:

професійно орієнтована мовна підготовка, мовне середовище технічного університету, іншомовна комунікативна компетенція, міжнародна діяльність, професійні вміння інженера

Анотація

Анотація.У статті розглядаються напрямки й завдання професійно орієнтованої мовної підготовки в сучасному технічному ЗВО. Узагальнюються виклики внутрішнього й зовнішнього середовищ університету, що впливають на формування професійного портрета фахівця в галузі науки, техніки та технологій. Аналізується роль іноземних мов як інструменту професійної діяльності, що дозволяє  сучасному фахівцю здійснювати науково-дослідницьку та освітню діяльність на більш високому рівні – міжнародному. Розглядається нова функція мовної підготовки в технічному університеті – формування мовного середовища ЗВО на основі принципів професійно орієнтованого підходу до мовної освіти, міждисциплінарності.

Біографія автора

Alina Fandieieva, к.е.н., доц. каф. іноземних мов

Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 25

Посилання

1. Aberšek B. (2010). Development of communi­cation training paradigm for engineers. Journal of Baltic Science Education, 9 (2). Pp. 99-108.

2. Lappalainen P. (2010). Integrated language education – a means of enhancing engineers' social competences. European Journal of Engineering Education, 35 (4). Pp. 393-403.

3. Dlaska A. (2013). The role of foreign language programmes in internationalising learning and teaching in higher education. Teaching in Higher Education, 18 (3). Pp. 260-271.

4. Spence P. (2013). Engineering English and the high-tech industry: A case study of an English needs analysis of process integration engineers at a semiconductor manufacturing company in Taiwan. English for Specific Purposes, 32 (2). Pp. 97-109.

5. Artemova I. V. (2013). Povyshenie konkurentno­sposobnosti vypusknikov texnicheskix vuzov na osnove integrirovannoj sistemy podgotovki po inostrannym yazykam [Increasing the competitiveness of graduates of technical universities on the basis of an integrated system of training of foreign languages]. Sovet rektorov, 12. Pp. 44-52 [in Russian].

6. Fallows S. (2000). Integrating key skills in higher education. London. 192 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА