ЗАВДАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ В НЕМОВНИХ ЗВО АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНЬОЇ СПРЯМОВАНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.91.0.205Ключові слова:
професійно орієнтована мовна підготовка, мовне середовище технічного університету, іншомовна комунікативна компетенція, міжнародна діяльність, професійні вміння інженераАнотація
Анотація.У статті розглядаються напрямки й завдання професійно орієнтованої мовної підготовки в сучасному технічному ЗВО. Узагальнюються виклики внутрішнього й зовнішнього середовищ університету, що впливають на формування професійного портрета фахівця в галузі науки, техніки та технологій. Аналізується роль іноземних мов як інструменту професійної діяльності, що дозволяє сучасному фахівцю здійснювати науково-дослідницьку та освітню діяльність на більш високому рівні – міжнародному. Розглядається нова функція мовної підготовки в технічному університеті – формування мовного середовища ЗВО на основі принципів професійно орієнтованого підходу до мовної освіти, міждисциплінарності.
Посилання
1. Aberšek B. (2010). Development of communication training paradigm for engineers. Journal of Baltic Science Education, 9 (2). Pp. 99-108.
2. Lappalainen P. (2010). Integrated language education – a means of enhancing engineers' social competences. European Journal of Engineering Education, 35 (4). Pp. 393-403.
3. Dlaska A. (2013). The role of foreign language programmes in internationalising learning and teaching in higher education. Teaching in Higher Education, 18 (3). Pp. 260-271.
4. Spence P. (2013). Engineering English and the high-tech industry: A case study of an English needs analysis of process integration engineers at a semiconductor manufacturing company in Taiwan. English for Specific Purposes, 32 (2). Pp. 97-109.
5. Artemova I. V. (2013). Povyshenie konkurentnosposobnosti vypusknikov texnicheskix vuzov na osnove integrirovannoj sistemy podgotovki po inostrannym yazykam [Increasing the competitiveness of graduates of technical universities on the basis of an integrated system of training of foreign languages]. Sovet rektorov, 12. Pp. 44-52 [in Russian].
6. Fallows S. (2000). Integrating key skills in higher education. London. 192 p.