ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТЕХНІЧНИХ ЗВО УКРАЇНИ

Автор(и)

  • L Bondarenko Харківський національний технічний університет сільського господарства імені П. Василенка, вул. Алчевських, 44, м. Харків, 61002, Україна,, Ukraine
  • I. Knjazeva Харківський національний технічний університет сільського господарства імені П. Василенка, вул. Алчевських, 44, м. Харків, 61002, Україна,, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.89.0.147

Ключові слова:

комплексний підхід, навчальний процес, комунікативна компетентність, комунікативний підхід, культурологічний підхід, особистісно-діяльнісний підхід

Анотація

Анотація. У статті досліджується проблема комплексного підходу до формування комунікативної компетентності в іноземних студентів технічних ЗВО України на етапі підготовки до вступу до вишу. Автори пропонують упровадити в навчальний процес комунікативний, культурологічний та особистісно-діяльнісний підходи. Таке комплексне використання зазначених педагогічних підходів до навчального процесу з підготовки майбутніх іноземних інженерів дозволить значно збільшити час мовленнєвої практики на заняттях для кожного студента, досягти належного засвоєння матеріалу всіма учасниками групи, вирішувати різні виховні та розвивальні завдання.

Біографії авторів

L Bondarenko, Харківський національний технічний університет сільського господарства імені П. Василенка, вул. Алчевських, 44, м. Харків, 61002, Україна,

старший викладач

I. Knjazeva, Харківський національний технічний університет сільського господарства імені П. Василенка, вул. Алчевських, 44, м. Харків, 61002, Україна,

старший викладач

Посилання

1. BondarenkoV.V. Metodologichny`janalizfunkcional`ny`xskladovy`xpidgotovk` majbutnixingeneriv-pedagogiv [Methodological analysis of functional constituents of preparation of future engineers-teachers] // Novy`j kolegium. – № 2 (84). – 2016. – S. 71–75.

2. Vorob'ev V.V. Lingvokul'turologija [Linguoculturology] – Moskva: Rossijskij universitet druzhby narodov, 2008. – 48 s.

3. Dy`chkovs`ky`j S.I. Pedagogichni zasady` kul`turologichnoyi pidgotovky` majbutnix inzheneriv zasobamy` dy`stancijnogo navchannya [Pedagogical principles of culturological preparation of future engineers by facilities of the controlled from distance studies]: avtoref. dy`s. na zdobuttya kand. ped. nauk: specz. 13.00.04 «Teoriya i metody`ka profesijnoyi osvity`». – Kyiv, 2009. – 24 s.

4. Kolomiyecz` V.S. Formuvannya profesijny`x movlennyevy`x umin` u studentiv inozemnogo poxodzhennya zasobamy` kompleksny`x dy`dakty`chny`x igor [Forming of professional speech abilities for the students of foreign origin by facilities of complex didactics games]: dy`s. ... kand. ped. nauk: 13.00.04 / Nacional`ny`j pedagogichny`j universy`tet im. M. P. Drago­manova. – Kyiv, 2001. – 173 s.

5. Kurisheva L.O. Formirovanie gotovnosti inostrannyh studentov inzhenernyh special'nostej k obucheniju v vuzah [Forming of readiness of foreign students of engineering specialities to educating in institutions of higher learning]: diss. kand. ped. nauk: 13.00.08. – Kaliningrad, 2004. – 127 s.

6. Passov E.I., Kuzovleva N.Є.Osnovy kommu­nikativnoj teorii i tehnologii inojazychnogo obrazovanija [Bases of communicative theory and technology of foreign education]: metod. posobie dlja prepodavatelej russkogo jazyka kak inostrannogo. – Moskva: Russkij jazyk. Kursy. – 568 s.

7. SukachovaG.P. Formuvannyamovlennyevogoety`ketumajbutnixinzheneriv-pedagogivunavchal`no-vy`xovnomuprocesi [Forming of speech etiquette of future engineers-teachers is in an educational-educator process]: avtoref. dy`s. nazdobuttyakand. ped. nauk: specz. 13.00.04 «Teoriyaimetody`kaprofesijnoyiosvity`». – Kyiv, 2007. – 20 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА