ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Yelizaveta Voronova Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.89.0.121

Ключові слова:

спілкування, професійна термінологія, професійна компетентність, мотивація, інтерактивний, мультимедіа, реалізація

Анотація

Анотація. Висвітлено методи формування загальної науково-технічної компетентності студентів. Проаналізовано  використання різних сучасних технологій для формування соціально-технічної компетентності майбутніх інженерів у процесі викладання іноземної мови.  Підкреслено, що ефективність організації навчального процесу багато в чому залежить від навчальних матеріалів іноземною мовою.

Біографія автора

Yelizaveta Voronova, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна

доцент вищої атестаційної комісії, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

1. Komshansky G. V. Kommunikativnaya funkcziya i struktura yazy`ka. Moskva: MGU, 1998. 213 s. [In Russian].

2. Komshanskij G. V. Kommunikativnaya funkciya i struktura yazyka. Moskva: MGU, 2012. 127 s. [In Russian].

3. Polat E. S. (1999). Novy`e pedagogicheskie tekh­nologii v obuchenii inostranny`m yazy`kam. Inostranny`e yazy`ki v shkole. 22–27. [In Russian].

4. Fried-Booth Diana, L. (2017). Project Work (in Resource Books for Teachers) Ed. By Alan Maley. Oxford. 292.

5. Haines S. (2017). Project: Material for Teachers Harlow: Longma. 212.

6. Novye pedagogicheskie i informacionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya: ucheb. posob. dlya studentov ped. vuzov i sistemy povyshen. kvalificir ped. kadrov / Polat E. S., Buharkina M. YU., Moiseeva M. V., Petrov A. E. Moskva: Akademiya, 2013. 272 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА