УМІННЯ НАВЧАТИСЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • V. Bondarenko Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, вул. Ярослава Мудро-го, 25, Україна
  • V. Shein Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, вул. Ярослава Мудро-го, 25, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.90.0.167

Ключові слова:

академічна доброчесність, якість вищої освіти, інноваційна технологія навчання, методика навчання, дистанційне навчання, фахова підготовка

Анотація

Анотація. В умовах глобалізаційних процесів сучасного суспільства проблема академічної доброчесності набуває дедалі більшого значення. Стрімкий розвиток технологій та вільний доступ до продуктів інтелектуальної власності полегшують процес використання та поширення інформації, але разом із цим набувають усе більших обертів процеси запозичення, привласнення й використання чужих ідей та думок. Академічна доброчесність у системі вищої освіти України сьогодні вже стала не просто питанням якісної освіти – це вже повноцінна національна потреба. У сучасних педагогічних дослідженнях досить велика увага приділяється питанням якості вищої освіти, адже без якісної освіти неможливо підготувати повноцінного професіонала, конкурентоспроможного на сучасному ринку праці фахівця. У дослідженні автори теоретично обґрунтовують проблему вміння навчання як підґрунтя академічної доброчесності в закладах вищої освіти України. 

Біографії авторів

V. Bondarenko, Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, вул. Ярослава Мудро-го, 25

канд. пед. наук, професор кафедри філософії та педагогіки професійної підготовки

V. Shein, Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, вул. Ярослава Мудро-го, 25

канд. техн. наук, доцент кафедри технології машинобудування та ремонту машин

Посилання

Akademichna chesnist yak osnova staloho rozvytku universytetu [Academic honesty as basis of steady development of university] / Mizhnarod. blahod. Fond “Mizhnarod. fond. doslidzh. osvit. polityky”; zazah. red. T. V. Finikova, A. Ie. Artiukhova. Kyiv: Takson, 2016, 234 p. URL: https://drive.google.com/file/d/0ByePGdGpHh6Wa1NoR3g4S1FaWVE/view

Finikov T. V. Akademichna dobrochesnist: hlobalnyi kontekst ta natsionalna potreba. [Academic respectability: global context and national necessity]: Akademichna chesnist yak osnova staloho rozvytku universytetu / Mizhnarodnyi blahodiinyi Fond «Mizhnarodnyi fond doslidzhen osvit. polityky»; zazah. red. T.V. Finikova, A.Ie. Artiukhova. Kyiv: Takson, 2016, pp. 9–36.

Zakon Ukrainy "Proosvitu" [A law of Ukraine is "On education" from 30.03.2020 r. № 540-IX].

Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy [Government service of statistics of Ukraine]. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/oper_new.html

Bondarenko V., Kopytkov D. Teacher of higher vocational school as a basis of education quality. Vestnyk KhNADU, 2017, vol. 77, pp. 7–12.

Ghurevych R. S. Teorija i praktyka navchannja v profesijno-tekhnichnykh zakladakh [Theory and practice of teaching in vocational schools]: monoghrafija. Vinnycja: Planer, 2009, 410 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА