ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОГО ЦИКЛУ ТА СПОСОБУ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОЧОГО ПРОЦЕСУ ДВИГУНА ЗА НАВАНТАЖУВАЛЬНОЮ ХАРАКТЕРИСТИКОЮ

Автор(и)

  • Volodymyr Korohodskyi Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, 61002, м. Харків,Україна, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2020.90.0.80

Ключові слова:

двотактний, чотиритактний, двигун, навантажувальна характеристика, робочий процес, ефективний к.к.д.

Анотація

Анотація. Здійснено аналіз ефективності двотактних та чотиритактних ДВЗ за навантажувальними характеристиками. Визначено, що раціонально використовувати на навантаженнях до ре = 0,4 МПа ДВЗ, які працюють за двотактним циклом, Отто з розшаруванням паливоповітряного заряду; якщо ре = 0,4-0,6 МПа, раціонально використовуватиДВЗ, які працюють за чотиритактним циклом з робочим процесом RCCI; якщо ре = 0,6 МПа, доцільним є використання ДВЗ, які працюють за чотиритактним циклом зі змішаним підведенням теплоти і продовженим розширенням.

Біографія автора

Volodymyr Korohodskyi, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, 61002, м. Харків,Україна

д.т.н., проф. каф. двигунів внутрішнього згоряння

Посилання

Comparison between 2 and 4-stroke engines for a 30 kW range extender. SAE Int J Altern Powertrains / Mattarelli E., Rinaldini C.A., Cantore G., Agostinelli E. 2014, 4(1). Рp. 114–2014. https://doi.org/10.4271/2014-32-0114.

Improvement of the model of forecasting heavy metals of exhaust gases of motor vehicles in the soil / Kryshtopa S., Melnyk V., Dolishnii B., Korohodskyi V., Prunko I., Kryshtopa L., Zakhara I., & Voitsekhivska T. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2019, 4 (10 (100)), pp. 44-51. doi: http://dx.doi.org/10.15587/1729-4061.2019.175892.

The Automotive CO2 Emissions Challenge / Aren F., Doyon A., Suzuki H., Lee K., Becker T. 2020 Regulatory Scenario for Passenger Cars. (Arthur D. Little, Rome. 2014) https://www.adlittle.com/sites/default/files/viewpoints/ADL_AMG_2014_Automotive_CO2_Emissions_Challenge.pdf.

Alturki W. Four-Stroke and Two-Stroke Marine Engines Comparison and Application. International Journal of Engineering Research and Applications. 2017. Vol. 7. Issue 4. Part 3. Рp. 49–56. doi: https://doi.org/10.9790/9622-0704034956.

International Council on Clean Transportation (ICCT) (2014) EU CO2 emission standards for passenger cars and light-commercial vehicles https://theicct.org/publications/eu-co2-standards-passenger-cars-and-light-commercial-vehicles.

Effects of applying a Miller cycle with split injection on engine performance and knock resistance in a downsized gasoline engine / Wei H., Shao A., Hua J., Zhou L., Feng D. Fuel. 2018. Vol. 214. Рp. 98–107. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2017.11.006.

SpicherU., Heidenreich T. Stratified-Charge Combustion in Direct Injection Gasoline Engines. Advanced Direct Injection Combustion Engine Technologies and Development. 2010. Vol. 1: Gasoline and Gas Engines; H. Zhao (ed.).New Delhi (India), pp. 20–44.

A review of prechamber ignition system / Alvarez C.E.C., Couto G.E., Roso V.R., Thiriet A.B., Valle R.M. Applied Thermal Engineering. 2017. Vol. 128. Рp. 107–120. https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2017.08.118.

Split injection in a homogeneous stratified gasoline direct injection engine for high combustion efficiency and low pollutants emission / Costa M., Sorge U., Merola S., Irimescu A., La Villetta M.,Rocco V. Energy. 2016. Vol. 117. Part 2. Рp. 405–415. https://doi.org/10.1016/j.energy.2016.03.065.

Abdul Siddique Sk et al. Effect of Modified Design on Engine Fuel Efficiency. Int. Journal of Engineering Research and Application. 2016. Vol. 6., Issue 9., Part 2. Рp. 19–27.

Avinash Alagumalai. Internal combustion engines: Progress and prospects. Renewable and Sustainable Energy Reviews. 2014. Vol. 38, Рp. 561–571. http://dx.doi.org/10.1016/j.rser.2014.06.014

SpicherU.(2010) Stratified-Charge Combustion in Direct Injection Gasoline Engines / U. Spicher, T. Heidenreich // Advanced Direct Injection Combustion Engine Technologies and Development. Vol. 1: Gasoline and Gas Engines; H. Zhao (ed.). New Delhi (India), pp. 20-44.

Alvarez C.E.C., Couto G.E., Roso V.R., Thiriet A.B., Valle R.M. (2017) A review of prechamber ignition systems as lean combustion technology for SI engines. Applied Thermal Engineering. Vol. 128, pp. 107-120. https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2017.08.118

Costa M, Sorge U, Merola S, Irimescu A, La Villetta M, Rocco V (2016) Splitinjection in a homogeneous stratified gasoline direct injection engine for high combustion efficiency and low pollutants emission. Energy. Vol. 117, Part 2, pp. 405-415. https://doi.org/10.1016/j.energy.2016.03.065

Abdul Siddique Sk et al.. (2016) Effect of Modified Design on Engine Fuel Efficiency. Int. Journal of Engineering Research and Application. Vol. 6, Issue 9, Part 2, pp. 19-27.

Avinash Alagumalai (2014) Internal combustion engines: Progress and prospects. Renewable and Sustainable Energy Reviews. Vol. 38, pp. 561-571. http://dx.doi.org/10.1016/j.rser.2014.06.014

Eroshhenkov S.A., Korogodskij V.A., Vasilenko O.V. i dr. Sravnenie pokazatelej dvigatelja s iskrovym zazhiganiem pri neposredstvennom vpryskivanii topliva s rassloeniem i obedneniem toplivno-vozdushnoj smesi. Zbіrnik naukovih prac’ UkrDAZT. Harkіv, 2012. Vip. 132, pp. 68-72.

Eroshhenkov S.A., Korogodskij V.A., Vasilenko O.V. Perspektivy i puti sovershenstvovanija dvuh-taktnogo dvigatelja s iskrovym zazhiganiem pri neposredstvennom vpryskivanii topliva. Trudy Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo morskogo tehnicheskogo universiteta Vypusk 3 (Trudy LKI. Vypusk 266), SPb.: SPbGMTU, 2015, pp.S. 7-10.

Eroshhenkov S.A., Korogodskij V.A., Vasilenko O.V. i dr. Povyshenie pokazatelej dvigatelej s iskrovym zazhiganiem pri neposredstvennom vpryskivanii topliva za schet osobennostej konstrukcii raspylitelja forsunki. Aktual’ne problemy mor-skoj energetiki: 4-ja Vserossijskaja mezhotra-slevaja nauchno-tehnicheskaja konferencija (12-13 fevralja 2015): mater. konf. SPb: SPbGMTU, 2015, pp. 60-61.

Eroshhenkov S.A., Korogodskij V.A., Voropaev E.P. i dr. Uluchshenie jekologo-jekonomicheskih pokazate-lej malorazmernyh benzinovyh dvigatelej vnutrennego sgoranija. Zbіrnik naukovih prac’ ukraїns’koї derzhavnoї akademії zalіznichnogo transportu. Harkіv, 2014. Vip. 143, pp. 254-255.

University of Idaho’s Clean Snowmobile Design Using a Direct-Injection Two-Stroke Engine / Harker N., Den Braven K., Johnson J., Findlay A. SAE Technical Paper. 2008. 2008-32-0031. 12 р.

Kumarappa S., Prabhukumar G. P. Improving the Performance of Two Stroke Spark Ignition Engine by Direct Electronic CNG Injection. Jordan Journal of Mechanical and Industrial Engineering (JJMIE), 2008. Vol. 2. Number 4. Рp. 169–174.

Improving the Efficiency of Conventional Spark-Ignition Engines using Octane-on-Demand Combustion. / Morganti K., Abdullah M., Alzubail A., Viollet Y., Head R., Chang J., Kalghatgi G. Part I: Engine Studies. SAE Technical Paper. 2016. 2016-01-0679. 20 р.

Weaver C. E. Advanced Gasoline Turbocharged Direct Injection (GTDI) Engine Development. Ford Research and Advanced Engineering: 2011 DOE Vehicle Technologies Program Review. –Project ID: ACE065, 2011, 25 p.

Whitaker P. Gasoline Engine Performance and Emissions Future Technologies and Optimization. Ricardo plc, 8th June 2005, 18 p.

Van Basshuysen R. (Hrsg.). Ottomotor mit Direkteinspritzung und Direkteinblasung Ottokraftstoffe, Erdgas, Methan, Wasserstoff, Erdgas, Methan, Wasserstoff. Springer Vieweg. 2017. 634 p.

Zhao H. HCCI and CAI Engines for the Automotive Industry. CRC Press, 2007. 557 p.

Gatellier B., Ranini A., Castagné M. New development of the NADITM Concept to improve operating range, exhaust emissions and noise. Combustion’. Oil and Gas Science and Technology, 2006. Vol. 61 No 1. Pp. 7–23.

Kondipati N. N. T. Experimental study, modelling and controller design for an RCCI engine. A Thesis Submitted in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Science In Mechanical Engineering. Engineering Mechanics Michigan Technological University, 2016. 186 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕНЕРГЕТИЧНЕ МАШИНОБУДУВАННЯ