ФОРМУВАННЯ БАЗИ МЕТАДАНИХ ГІС «АВТОМОБІЛЬНА ДОРОГА» ДЛЯ МОНІТОРИНГУ І КАДАСТРУ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ

Автор(и)

  • H. S. Sarkisian Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine
  • V. M. Riapukhin Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2019.84.0.55

Ключові слова:

метадані, геоінформаційна система, база даних, автомобільна дорога, рівність, надійність, вихідні дані, кадастр

Анотація

У даній статті розглядається підхід до формування бази даних ГІС «Автомобільна дорога» для моніторингу і кадастру автомобільних доріг. Розглядається схема взаємодії рухомого пневматичного колеса автомобіля і нерівності на покритті автомобільної дороги. Проведено аналіз існуючих нерівностей на покриттях експлуатованих дорожніх одягів та визначено типові форми нерівностей. Запропоновано підхід до визначення величини навантаження на дорожній одяг при подоланні нерівностей різної форми і підхід до формування бази даних ГІС «Автомобільна дорога».

Біографії авторів

H. S. Sarkisian, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асистент кафедри проектування доріг, геодезії і землеустрою

V. M. Riapukhin, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

к.т.н., професор кафедри проектування доріг, геодезії і землеустрою

Посилання

Burtyil Yu.V., Leonovich I.I. Vzaimozavisimosti rovnosti pokryitiya i prochnosti dorozhnoy odezhdyi [The interdependence of the flatness of the coating and the strength of the pavement]. Аvailable at: http://bsc.by/story/ vzaimozavisimosti-rovnosti-pokrytiya-i-prochnostidorozhnoy-odezhdy (accessed 10.12.2012).

Goryachev M.G. (1999). Obosnovanie summarnogo razmera dvizheniya dlya rascheta nezhestkih dorozhnyih odezhd s uchetom protsessa nakopleniya ostatochnyih deformatsiy [Justification of the total size of the movement for the calculation of non-rigid pavements, taking into account the process of accumulation of residual deformations]: Moscow, MADI (TU), 17.

Zolotar I.A. (1999). K opredeleniyu ostatochnyih deformatsiy v dorozhnyih konstruktsiyah pri mnogokratnyih dinamicheskih vozdeystviyah na nih podvizhnyih transportnyih sredstv [To the determination of residual deformations in road constructions with repeated dynamic effects on them of mobile vehicles]. SPb.: Izd-vo VATT, 31.

Smirnov A.V., Aleksandrov A.S. (2009). Mehanika dorozhnyih konstruktsiy [Mechanics of road structures]: uchebnoe posobie. Omsk: SibADI, 212.

Uglova E.V. (2009). Teoreticheskie i metodologicheskie osnovyi otsenki ostatochnogo ustalostnogo resursa asfaltobetonnyih pokryitiy avtomobilnyih dorog [Theoretical and methodological bases for the assessment of the residual fatigue life of asphalt concrete pavements of highways]. Volgograd, 38.

Kochetkov A.V., Belyaev D.S., Shashkov I.G. (2013). Pryamoy metod otsenki vzaimodeystviya kolesa transportnogo sredstva i nerovnostey dorozhnogo pokryitiya [Direct method for assessing vehicle wheel interaction and road surface irregularities]. Internet-zhurnal «Naukovedenie». 4 (17), 38–55.

Su K., Sun L.J., Hachiya Y. (2008). Rut Prediction for Semi-rigid Asphalt Pavements // First International Symposium on Transportation and Development Innovative Best Practices. Beijing. 486–491.

Sun L.J., Bi Y. (2006). Top-down cracking analysis and control for asphalt pavements // Proceedings of the tenth international conference on the structural design of asphalt pavements, Quebec, Canada, 110–116.

Balay J.M., Kerzreho J.P. (2008). Assessment of French design method for flexible pavement by mean of the LCPC.s ALT facility // 3rd International Conference APT’08. Madrid, Spain, 1-3 Octobre, 1–12.

The International Road Roughness Experiment. Establishing Correlation and a Calibration Standard for Measurements: World Bank Technical Paper Number 45. WTP-45/ Sayers M.W., Gillespie T.D., Queiroz C.A.V./THE WORLD BANK. Manufactured in the United States of America. (1986), 453 .

Road Transport Research. Road surface characteristics: their interaction and their optimization: Report Prepared By An OECD Scientific Expert Group / Organisation For Economic Co-Operanion And Development. Paris. (1984), 207.

Sayers M., Characteristic Power Spectral Density Functions for Vertical and Roll Components of Road Roughness, Symposium on Simulation and Control of Ground Vehicles and Transportation Systems. Proceedings., L. Segel, J. Y. Wong, E. H. Law and D. Hrovat ed., American Society of Mechanical Engineers, New York, (1986). 113-139.

SOU 45.2-00018112-078:2012 (2012). Avtomobilni dorogi. Otsinka rivnosti dorozhnih pokrittiv za vizhnarodnim indeksom rivnosti (IRI) [Car roads. Otsіnka rіvnostі dorozhnіk pokrittіv for the International Innovation Index ІRІ]. Kiyv, Derzhavna sluzhba avtomobilnih dorig Ukrayini, 32.

Profile Viewing and Analysis Software. Аvailable at: http://www.roadprofile.com/proval-software/current-version/ (accessed 20.10.2016).

Aminov Yu.A. (1987). Differentsialnaya geometriya i topologiya krivyih [Differential geometry and topology of curves]. Moscow: Nauka. Gl. red. fiz.-mat. lit., 160.

Kuhling H. (1985). Spravochnik po fizike [Handbook of Physics]: Per. s nem. 2-e izd. Moscow: Mir, 520.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

БУДІВНИЦТВО ТА ЦИВІЛЬНА ІНЖЕНЕРІЯ