DOI: https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2018.83.0.59

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОГО ТЕСТУВАННЯ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

V. O. Gurа

Анотація


У статті розглядаються особливості лінгводидактичного тестування і можливості його практичного використання у процесі навчання іноземних студентів-нефілологів. Аналізується система поетапного контролю рівня мовної компетентності іноземних студентів, впроваджена на кафедрі філології та лінгводидактики Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.

Ключові слова


лінгводидактичне тестування; система тестування; принципи тестового контролю; типи тестових завдань

Повний текст:

PDF

Посилання


Avanesov V.S. Forma testovykh zadaniy. – 2-ye izd, pererab i rasshir. – M.: Tsentr testirovaniya, 2005 – 156 s.

Zagal'noêvropeys'kí rekomendatsíí̈ z movnoí̈ osvíti: vivchennya, vikladannya, otsínyuvannya / Nauk. red. ukr. vidannya dokt. ped. nauk, prof. S.YU.Níkolaêva. – K.: Lenvít, 2003. -273 s.

Kokkota V.A. Lingvodidakticheskoye testirovaniye. – M., 1989. – 190 s.

Balykhina T.M. Osnovy teorii testov i praktika testirovaniya (v aspekte russkogo yazyka kak inostrannogo) .– M.: Rus. yaz. Kursy, 2006 – 240

Globus: Prakticheskiy kurs dlya nachinayushchikh izuchat' russkiy yazyk. Chast' 1 / Bezkorovaynaya L.S., Shtylenko V.Ye., Shtylenko Ye.L. – Khar'kov: KHNADU, 2017. – 184 s.

Globus: Prakticheskiy kurs dlya nachinayushchikh izuchat' russkiy yazyk. Chast' 2 / Bezkorovaynaya L.S., Shtylenko V.Ye., Shtylenko Ye.L. – Khar'kov: KHNADU, 2017. – 200 s.

Gura V.A. Testy po leksike i grammatike russkogo yazyka kak inostrannogo. Chast' 1. – Khar'kov: KHNADU, 2009 – 67.

Gura V.A. Testy po leksike i grammatike russkogo yazyka kak inostrannogo. Chast' 2. – Khar'kov: KHNADU, 2010. – 85 s.

Andryushina N.P. Rossiyskaya sistema testirovaniya po RKI: sovremennoye sostoyaniye i problemy razvitiya // Teoreticheskiye i metodicheskiye osnovy tekhnologiy predvuzovskogo obucheniya rossiyskikh i inostrannykh studentov: Materialy Vserossiyskoy konf – M., RUDN, 2005. – S.15-22

Ponomar'ova O.Í., Koval'ova A.V. Komp`yuterne testuvannya yak metod kontrolyu ínshomovnoí̈ profesíynoí̈ kompetentsíí̈//Vikladannya mov u vishchikh navchal'nikh zakladakh Ukraí̈ni na suchasnomu yetapí. Mízhpredmetní zv`yazki. Naukoví doslídzhennya. Dosvíd. Poshuki. Zbírnik naukovikh prats'. Vipusk 27. – Kharkív, 2015. – S. 92-100

Bulakh Í.Ê. Stvoryuêmo yakísniy test: navchal'niy posíbnik/ Í.Ê.Bulakh, M.R.Mruga.- K.: Mayster-klas, 2006. – 160 s.

References

Avanesov VS The form of test tasks / V.S. Avanesov.-2 ed, revised and expanded. – Moscow: Testing Center, 2005 – 156 p.

Pan-European Recommendations on Language Education: Study, Teaching, and Evaluation / Science. Ed.Ukraineedition doc. ped Sciences, prof. S.Yu.Nikolaeva. – K.: Lentiv, 2003. –273 pp.

Kokkota V.A. Linguodidactical testing. – M., 1989. – 190 p.

Balykhina TM The fundamentals of test theory and testing practice (in the aspect of Russian as a foreign language) . – M .: Rus. yaz. Courses, 2006 – 240 p.

Globe: A practical course for beginners to learn Russian. Part 1 / Bezkorovainaya LS, Shtylenko VE, Shtylenko E.L. –Kharkov: ХНАДУ, 2017. – 184 p.

Globe: A practical course for beginners to learn Russian. Part 2 / Bezkorovainaya LS, Shtylenko VE, Shtylenko E.L. –Kharkov: ХНАДУ, 2017. – 200 р.

Gura V.A. Tests on the vocabulary and grammar of the Russian language as a foreign language. Part 1. – Kharkov: Hnadu, 2009 – 67 p.

Gura V.A. Tests on the vocabulary and grammar of the Russian language as a foreign language. Part 2. – Kharkov: Hnadu, 2010. – 85 p.

Andryushina N.P. Russian testing system for RCTs: current state and development problems // Theoretical and methodological foundations of the technologies of pre-university education of Russian and foreign students: Proceedings of the All-Russian Conf. – M., RUDN, 2005. – P.15-22

Ponomarova O. I., Kovalova A.V. Computer testing as a method of control of foreign professional competence // Teaching of languages in higher educational institutions ofUkraineat the present stage. Interdisciplinary connections. Scientific research. Experience. Search. Collection of scientific works. Issue 27. – Kharkiv, 2015. – P. 92-100.

Bulach І.E. We create a qualitative test: a manual /I.E. Bulach, M.R.Mrun . – K.: Master-class, 2006. – 160 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Аванесов В.С. Форма тестовых заданий / В.С. Аванесов. – 2-е изд, перераб. и расшир. – М.: Центр тестирования, 2005 .– 156 с.

2. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. видання докт. пед. наук, проф. С.Ю.Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2003. -273 с.

3. Коккота В.А. Лингводидактическое тестирование. – М., 1989. – 190 с.

4. Балыхина Т.М. Основы теории тестов и практика тестирования (в аспекте русского языка как иностранного). – М.: Рус. яз. Курсы, 2006. – 240 с.

5. Глобус: Практический курс для начинающих изучать русский язык. Часть 1 /Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. – Харьков: ХНАДУ, 2017. – 184 с.

6. Глобус: Практический курс для начинающих изучать русский язык. Часть 2 // Безкоровайная Л.С., Штыленко В.Е., Штыленко Е.Л. – Харьков:ХНАДУ, 2017. – 200 с.

7. Гура В.А. Тесты по лексике и грамматике русского языка как иностранного. Часть 1. – Харьков: ХНАДУ,  2009. – 67 с.

8. Гура В.А. Тесты по лексике и грамматике русского языка как иностранного. Часть 2. – Харьков: ХНАДУ, 2010. – 85 с.

9. Андрюшина Н.П. Российская система тестирования по РКИ: современное состояние и проблемы развития // Теоретические и методические основы  технологий предвузовского обучения российских и иностранных студентов: Материалы Всероссийской конф. – М.: РУДН, 2005. – С.15-22

10. Пономарьова О.І., Ковальова А.В. Компʼю­терне тестування як метод контролю іншомовної професійної компетенції // Викладання мов у вищих навчальних закладах України на сучасному етапі. Міжпредметні звʼязки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. Збірник наукових праць. Випуск 27. – Харків, 2015. – С. 92-100

11. Булах І.Є. Створюємо якісний тест: навчальний посібник/ І.Є.Булах, М.Р.Мруга. – К.: Майстер-клас, 2006. – 160 с.