DOI: https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2018.83.0.48

ІНТЕГРАЦІЯ В КУРС ХІМІЇ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ ЯК СПОСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

O. A. Beshentseva, V. V. Datsenko

Анотація


У статті розглядаються питання організації, проведення та методичного забезпечення інтегрованого навчання іноземних студентів. Показано, що пояснення навчального матеріалу на заняттях з дисципліни «Хімія» для іноземних студентів значно полегшується при використанні різних математичних моделей

Ключові слова


навчальний процес; інтегроване навчання; пізнавальна діяльність; іноземні студенти; підготовчі факультети

Повний текст:

PDF

Посилання


Zagal'nі vіdomostі pro vishchu osvіtu v Ukraїnі // www.mon.gov.ua/education/higher/higher.

Galusha A.V. Mіzhpredmetnі zv’yazki yak chinnik optimіzacії procesu navchannya [Elektronnij resurs] / A.V. Galusha // http://intkonf.org/galusha-av-mizhpredmetni-zvyazki-yak-chinnik-optimizat-siyiprotsesu-navchannya/.

Askhamov A. Use of E-resources of the Learning Environment in Teaching Mathematics to Future Engineers / A. Askhamov, V. Konysheva, R. Gapsalamov // International Journal of Environmental & Science Education. – 2016, 11(5). – r. 673-684

Němec M. Application of Innovative. P&E Method at Technical Universities inSlovakia. / M. Němec, L. Krišťák P. Hockicko, Z. Danihelová, K. Velmovská. //EURASIAJournal of Mathematics Science and Technology Education. – 2017, 13(6). – r. 2329-2349.

Chasova E.V. Osoblivostі navchannya hіmії іnozemnih sluhachіv pіdgotovchogo vіddіlennya / E.V. Chasova, O.V. Demchishina // Molodij vchenij. – 2017. – № 10. – S. 575-577.

Stewart A.F. Chemistry Writing Instruction and Training: Implementing a Comprehensive Approach to Improving Student Communication Skills / A.F. Stewart, A.L. Williams, J.E. Lofgreen, L.J. Edgar, L.B. Hoch, A.P. Dicks //

J. Chem. Educ. – 2016. – 93 (1). – p. 86–92


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Загальні відомості про вищу освіту в Україні // www.mon.gov.ua/education/higher/higher.

2. Галуша А.В. Міжпредметні зв’язки як чинник оптимізації процесу навчання [Електронний ресурс] / А.В. Галуша // http://intkonf.org/galusha-av-mizhpredmetni-zvyazki-yak-chinnik-optimizat-siyiprotsesu-navchannya/.

3. Askhamov A. Use of E-resources of the Learning Environment in Teaching Mathematics to Future Engineers / А. Askhamov, V. Konysheva, R. Gapsalamov // International Journal of Environmental & Science Education. – 2016, 11(5). – р. 673-684

4. Němec M. Application of Innovative. P&E Method at Technical Universities in Slovakia. / M. Němec, L. Krišťák P. Hockicko, Z. Danihelová, K. Velmovská. // EURASIA Journal of Mathematics Science and Technology Education. – 2017, 13(6). – р. 2329-2349.

5. Часова Е.В. Особливості навчання хімії іноземних слухачів підготовчого відділення / Е.В. Часова, О.В. Демчишина // Молодий вчений. – 2017. – № 10. – С. 575-577.

6. Stewart A.F. Chemistry Writing Instruction and Training: Implementing a Comprehensive Approach to Improving Student Communication Skills / A.F. Stewart, A.L. Williams, J.E. Lofgreen, L.J. Edgar, L.B. Hoch, A.P. Dicks //
J. Chem. Educ. – 2016. – 93 (1). – p. 86–92