ПРО ЗНИЖЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ У МЕХАНІЗМІ ПОВОРОТУ ГУСЕНИЧНОЇ МАШИНИ З ГІДРООБ’ЄМНОЮ ПЕРЕДАЧЕЮ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2018.81.0.39Ключові слова:
гідрооб’ємна передача, диференціальний механизм, механізм повороту, гусенична машинаАнотація
Розроблено математичні моделі повороту гусеничної машини. До механізму повороту включено гідрооб’ємну передачу і диференціальні редуктори. Їх введення поліпшує технічні характеристики об’єкта (керованість, маневреність, рухливість), знижує стомлюваність водія. Моделі дозволяють визначити параметри гідромашин і диференціальних редукторів, що забезпечують поворот об’єкта з необхідною швидкістюПосилання
Choi, S.H., & Kim, H.J., & Ahn S.H. et al. (2013). Modeling and simulation for a tractor equipped with hydro-mechanical transmission. Journal of Biosystems Engineering, 38 (3), 171-179.
Bottiglione, F., & De Pinto, S., & Mantriota, G. (2014) Infinitely variable transmissions in neutral gear: torque ratio and power recirculation. Mechanism and Machine Theory, 74, 285-298.
Park, Y.J., & Kim, S.C., & Kim, J.G. (2016). Analysis and verification of power transmission characteristics of the hydromechanical transmission for agricultural tractors. Journal of Mechanical Science and Technology, 30, 5063-5072.
Wei, C., & Yuan, S., & Hu, J., & Song, W. (2011). Theoretical and experimental investigation of speed ratio follow-up control system on geometric type hydro-mechanical transmission. Journal of Mechanical Engineering, 47 (16), 101-105.
Shujun, Y., & Yong, B, & Chengyuan, F. (2018). Full power shift method of hydro-mechanical transmission and power transition characteristics. Transactions of the Chinese Society of Agricultural Engineering, 34 (5), 63-72.
Zhang, M., & Zhou, Z. (2014). Modeling and control simulation for the multi-range hydro-mechanical CVT. Key Engineering Materials. Journal of Mechanical Engineering, 621, 462-469.
Kistochkin, E.S. (1978). Dinamicheskaya model mnogopotochnyih besstupenchatyih pere-dach s gidroob’emnyim reguliru-yuschim konturom [Dynamic model of multistream stepless transmission with a hydrovolumetric control loop]. Mashi-novedenie - Machine Science, 5, 32-36 [in Russian].
Macor, A., & Rossetti, A. (2011). Opti-mization of hydro-mechanical power split transmissions. Mechanism and Machine Theory, 46 (12), 1901-1919.
Rossetti, A., & Macor, A. (2013). Multi-objective optimization of hydro-mechanical power split transmissions. Mechanism and Machine Theory, 62 (12), 112-128.
Rossetti, A., & Macor, A., & Scamperle, M. (2017). Optimization of components and layouts of hydromechanical transmissions. International Journal of Fluid Power, 18, 123-134.
Guskov, V.V., & Oneyko, A.F. (1984). Teoriya povorota gusenichnyih mashin [Turn theory of tracked vehicles]. Moscow: Mashinostroenie [in Russian].
Linares, P., & Méndez, V., & Catalán, H. (2010). Design parameters for continuously variable power-split transmissions using planetaries with 3 active shafts. Journal of Terramechanics, 47 (5), 323-335.
Shatohin, V.M. (2008). Analiz i parametricheskiy sintez nelineynyih silovyih peredach mashin [Analysis and parametric synthesis of nonlinear power transmission of machines]. Kharkov: NTU «KhPI» [in Russian].
Pasyinkov, R.M., & Gaytsgori M.M. (1967). Raschet gidroob’emnyih trans-missiy s uchetom dinamicheskih nagruzok [Calculation of hydrovolumetric transmissions by taking into account dynamic loads]. Vestnik mashinostroeniya - Machine-Building Bulletin, 10, 48-51 [in Russian].