ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • V. O. Chepurna Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2018.81.0.12

Ключові слова:

професійне становлення, інженер-педагог, комп’ютерні технології, діагностика, дистанційне навчання, програмний продукт.

Анотація

Досліджується проблема професійного становлення висококваліфікованого інженера-педагога у контексті використання сучасних комп’ютерних технологій навчання. Проектування навчання, здійснення психодіагностик за допомогою комп’ютерних технологій актуалізується у контексті сучасних вимог, що висуває професійна педагогічна діяльність, відповідає нагальним потребам системи підготовки інженерно-педагогічних кадрів, професійної освіти та є ключовою проблемою психології професіоналізму особистості.

Біографія автора

V. O. Chepurna, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

канд. пед. наук, доцент, кафедра філософії та педагогіки професійної підготовки

Посилання

Berezina, T.S. (2008) Stanovleniye professional’noy identichnosti pedagoga [Becoming a professional teacher's identity]. Pedagogicheskoye obrazovaniye i nauka Pe-dagogical Education and Science, 7, 24-27 [in Russian].

Dolynska, L.V. (2000) Osoblyvosti profe­siinoho samovyznachennia studentiv pedvuzu podviinykh spetsialnostei [Specialized in the professional self-study of pedagogical pedagogues of special subjects]. Psykholohiia - Psychology, 9, 148-154 [in Ukrainian].

Zeyer, E.F. (2013) Psikhologiya professional’nogo obrazovaniya [Psychology of professional education]. Moscow: Aka­demiya [in Russian].

Klimov, E.A. (2010) Psikhologiya professional’nogo samoopredeleniya [Psychology of professional self-determination] Moscow: Akademiya [in Russian].

Kukharenko, V.M. (2012) Teorii navchannia na suchasnomu etapi rozvytku dystantsiinoho navchannia [Theory of teaching at the present stage of development of distance learning]. Teoriia ta metodyka

elektronnoho navchannia - Theory and method of elearning, 3, 153-161 [in Ukrainian].

Kukharenko, V. M. (2012) Pro systemu dystantsiinoho navchannia u vidkrytomu dystantsiinomu kursi navchannia [About the system of distance learning in an open distance learning course]. Informatsiini tekhnolohii v osviti - Information technology in education, 11, 32-42 [in Ukrainian].

Yavorovska, L.M., Kamyshnikova, R.F., Polivanova, O.Ye., Yanovska, S.H., Kudelko, S.M. (2013) Psykholohichni osoblyvosti studentskoho viku. Na dopomohu kuratoram [Psychological peculiarities of student ages. To help the curators]. Kharkiv: KhNU imeni V.N. Karazina [in Ukrainian].

Rubinshteyn, S.L. (2002) Osnovy obshchey psikhologii [Basic psychology]. SPb.: Piter [in Russian].

Slastenin, V.A., Makhar, N.V. (1991) Diagnostika professional’noy prigodnosti molodezhi k pedagogicheskoy [Diagnostics of professional availability of youth for pedagogical activity]. Moscow [in Russian].

Erikson, E. (1996) Identichnost’: yunost’ i krizis [Identity: youth and crisis]. Moscow: Progress [in Russian].

Marcia, J. E. (1975) Development and validation of ego-identity status. Journal of Personality and Social Psychology, 3, 551-558 [in English].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СУМІЖНІ ГАЛУЗІ