Реалізація творчого потенціалу студентів як умова формування конкурентоспро-можних фахівців

Автор(и)

  • N. Saienko Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2018.80.0.12

Ключові слова:

творчий потенціал, розвиток, студенти технічних вишів, іноземна мова

Анотація

Проаналізовано та систематизовано засоби реалізації творчого потенціалу студентів технічних університетів у процесі вивчення іноземних мов як умови формування їх професійної компетентності та підвищення конкурентоспроможності. Охарактеризовано педагогічну технологію розвитку творчої активності у навчальній та позааудиторній діяльності.

Біографія автора

N. Saienko, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

д.п.н., проф., кафедра іноземних мов, Харківський національний автомобільно-дорожній університет,
вул. Ярослава Мудрого, 25, Харків, 61002

Посилання

Bolotov, V.A., Serikov, V.V. (2003). Kompetentnostnaya model : ot idei k obrazovatelnoy programme [Competence model : from the idea to the education programme]. Pedagogika - Pedagogy, 10, 8-14 [in Russian].

Enin, A. V. (2010). Sistema vospitaniya tvorcheski aktivnoy lichnosti uchaschihsya vo vneklassnoy deyatelnosti [The system of educating a creatively active personality in the process of extracurricular activity]. Eхten-ded abstract of candidates thesis. Voroneg [in Russian].

Kukulenko-Luk’yanets, I. V. (2004). Osobis¬tisno-kreativniy pidhid u navchanni inozemnoyi movi [Personal and creative approach in teaching a foreign language] Cherkasi: Vidavets Yu. A. Chabanenko [in Russian].

Markova, A. K. (1996). Psihologiya professionalizma [Psychology of professionalism]. Moscow: Znanie [in Russian].

Ostafiychuk, T. (2009). Metodologichni zasadi psihologichnogo treningu pedagogichnoyi kreativnosti vikladachiv-lingvistiv [Methodological basics of psychological training of the language teachers’ pedagogical creativity]. Visnik Akademiyi upravlinnya MVS - Bulletin of Academy of Management, 1, 128-137 [in Ukrainian].

Pavelkiv, R. V. (2009). Zagalna psihologiya [General psychology]. Kyiv: Kоndоr [in Ukrainian].

Pometun, O., Pirоzhеnkо, L. (2002). Interaktivni tehnologiyi navchannya: teoriya, praktika, dosvid [Interactive teaching technologies: theory, practicl, experience]. Kyiv: А.P.N. [in Ukrainian].

Tigrov, V. P. (2009). Formirovanie tvorches¬kih vozmozhnostey uchaschegosya v protsesse tehnologicheskogo obrazovaniya [Developing the student’s creative possibilities in the process of technological education]. Eхtended abstract of candidates thesis. Tambov [in Russian].

Yaremchuk, N. (2009). Pedagogichna tvorchist yak skladova profesiyno-pedago-gichnoyi kulturi vikladacha vischoyi shkoli [Pedagogical creativity as a component of professional and pedagogical culture of the higher school teacher]. Visnik Lvivskogo

un-tu. Seriya: Pedagogіka - Bulletin of Lviv University, Series Pedagogy, 25 (1), 242-249 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

СУМІЖНІ ГАЛУЗІ