Підвищення післяремонтного ресурсу болтів кріплення коліс транспортних машин
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2024.107.0.37Ключові слова:
зношування, вібродугове наплавлення, іонне бомбардування, шорсткість поверхні, циклічна довговічність механічні властивостіАнотація
Розв’язано питання оптимізації параметрів вібродугового наплавлення для компенсації зношування, а також забезпечення якісного зносостійкого поверхневого шару. Використано модифікування наплавленої поверхні низькоенергетичним іонним бомбардуванням, що збільшило показники статичної міцності, циклічної довговічності та підвищило післяремонтний експлуатаційний ресурс болтів кріплення коліс транспортних засобів
Посилання
Захарчук О. В. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів: навч. посіб. Луцьк: РВВ Луцького НТУ, 2017. 140 с.
Основи технології виробництвата ремонту автомобілів: навч. посіб. / І. Б. Гевко та ін. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.
Перемітько В. В. Конспект лекцій з дисципліни «Інноваційні процеси у зварюванні та споріднених технологіях». Кам’янське: ДДТУ, 2018. 133 с.
Пономаренко І. В. Підвищення конструктивної міцності шатунних болтів іонним бомбардуванням. Нові матеріали і технології в металургії та машинобудуванні. Запоріжжя, 2013. № 2. С. 108–110.
Дощечкіна І. В., Семенчук В. Р., Лалазарова Н. О. Якість машин закладена в способі обробки поверхні деталі. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Фізика сучасності». Харків: ХНАДУ, 2019. С. 35–36.
Doshchechkina I. V., Lalazarova N. O., Tatarkina I. S. The effect of substructured surface layer on deformation behavior of products and change of their on-load properties. Матеріали ІІІ міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід». Нідерланди, 2019. С. 211–215.