ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ РОЗГОНУ МАШИННО-ТРАКТОРНОГО АГРЕГАТУ З ГІДРОКЕРОВАНОЮ ТРАНСМІСІЄЮ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ТРАНСПОРТНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2019.85.0.14Ключові слова:
колісний трактор, транспортна робота, фрикційна муфта, математична модель, розгінАнотація
Наведено математичну модель процесу розгону машинно-тракторного агрегату під час виконання транспортної роботи, за допомогою якої можна оцінювати критерії розгінних якостей транспортного засобу з трансмісією, у якій перемикання передач здійснюється під навантаженням завдяки гідрокерованим фрикційним муфтам.Посилання
Коzhushko А. P., Grygoriev A. L. (2018) Modeliuvannia poviazanykh kolyvan kolisnoho traktora ta tsysterny z ridynoiu na priamomu shliakhu zi skladnym reliefom [Modeling of coupled oscillations of wheeled tractors and tanks with liquid on a straight road with difficult terrain]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI», 27 (1303), 34–61 [in Ukrainian].
Scheltsyn N. A., Frumkin L. A., Ivanov I. V. (2011) Sovremennyie besstupenchatyie transmissii selskohozyaystvennyih traktorov [Modern continuously variable transmissions of agricultural tractors]. Traktoryi i selhozmashinyi, 11, 18– 26 [in Russian].
Rajagopal M. M., Kumar S., Rao N. (2016) Minimizing Tooth Mesh Misalignment in Heavy Duty Tractor Transmission. SAE Technical Paper, № 2016-01-8069, doi: 10.4271/2016-01-8069 [in English].
Bukashkin A. Y., Dobretsov R. Y., Galyshev Y. V. (2017) Split Transmission of Tractor with Automatic Gearbox. Procedia Engineering, 206, 1728–1734 [in English].
Rydberg K. (2010) Hydro-mechanical Transmissions. Fluid and Mechatronic Systems, 2, 51– 60 [in English].
Samorodov V., Kozhushko A., Pelipenko E. (2016) Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking. Eastern-European Joournal of Enterprise Technologies, 4/7 (82), 37–44, doi: 10.15587/1729-4061.2016.75402 [in English].
Taran I. O., Kozhushko A. P. (2016) Substantiating of Rational Law of Hydrostatic Drive Control Parameters While Accelerating of Wheeled Tractors with Hydrostatic and Mechanical Transmission. Mechanics, Materials Science and Engineering, 6, 70–76, doi: 10.13140/RG.2.1.3590.9362 [in English].
Samorodov V. B., Bondarenko A. I., Kozhushko A. P., Pelipenko Е. S., Mittsel M. O. (2014) Perspektyvni transmisii kolisnykh traktoriv [Prospective transmission wheeled tractors]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KhPI», Kharkiv, 10 (1053), 3–10 [in Ukrainian].
Morita S., Tanner G., Hartmann T., Nakagawa S. (2017) Analysis of a high-frequency vibration transmission of an agricultural tractor using dynamical energy analysis. Transactions of Society of Automotive Engineers of Japan, 48 (2), 371–376 [in English].
Kalchenko B. I., Cherniavskyi I. S., Kozhushko A. P. (2017) Pidkhid do vyznachennya zavantazhenosti transmisiyi kolisnoho traktora pry vplyvi nerivnostey poverkhni [Approach to determination of load of transmission of a wheeled tractor under the influence of surface irregularities]. Naukovyy zhurnal tekhnichnyy servis, ahropromyslovoho, lisovoho ta transportnoho kompleksu, Kharkiv, 8, 49–54 [in Ukrainian].
Skadorva A. F., Stasilevich A. G., Kartashevich A. N. (2015) Matematicheskaya model dinamiki razgona gusenichnogo traktora s pereklyucheniem peredach bez razryiva potoka moschnosti [Mathematical model of the dynamics of the acceleration of a crawler tractor with gear shifting without breaking the flow of power]. Vestnik Belorussko-Rossiyskogo universiteta, 1 (46), 30–37 [in Russian].
Kalchenko B. I., Rebrov A. Y., Kozhushko A. P., Mamontov A. G. (2018) Plavnist rukhu yak skladova dynamiky traktora [Smoothness of motion as a component of tractor dynamics]. Monohrafiia, 164 p [in Ukrainian].
Sharipov V. M., Gorodetskiy K. I., Dmitriev M. I., Schetinin Yu. S., Malanin I. A., Zenin A. S. Matematicheskaya model protsessa pereklyucheniya peredach v korobke peredach traktora s pomoschyu friktsionnyih muft [Mathematical model of the gear shift process in the tractor gearbox using friction clutches]. Izvestiya MGTU, 1, 112–122 [in Russian].
Beletskiy A. V., Rekunov S. S. (2014) Matematicheskoe i imitatsionnoe modelirovanie profilya dorozhnogo pokryitiya [Mathematical and simulation modeling of the pavement profile]. Internet-zhurnal Naukovedenie, 5 (24), 1–13 [in Russian].
Fominyih A. B., Zheglov L. F. (2013) Matematicheskaya model dvizheniya polnoprivodnoy kolesnoy mashinyi po doroge s tverdoy nerovnoy poverhnostyu [Mathematical model of the movement of the all-wheel drive wheeled car on the road with a hard, uneven surface]. Mashinostroenie i kompyuternyie tehnologii, 11, 79–94 [in Russian].