Оцiнка ефективностi гальмування транспортних засобiв категорiї N1

Автор(и)

  • S. Danez Харківський державний науково-дослідний експертнокриміналістичний центр МВС України, Ukraine
  • O. Saraiev Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.30977/BUL.2219-5548.2018.80.0.108

Ключові слова:

транспорт, аварія, експертиза, гальмування, статистика, ефективність, оцінка

Анотація

Для об’єктивності реконструкції дорожньо-транспортних пригод у роботі запропоновано вирішення проблеми підвищення точності оцінки ефективності гальмування транспортних засобів категорії N1, які обладнані антиблокувальною системою гальм. Застосовано методи математичної статистики та теорії ймовірностей. Доведено, що випадкова величина усталеного сповільнення автомобілів категорії N1 підпорядковується нормальному закону розподілу.

Біографії авторів

S. Danez, Харківський державний науково-дослідний експертнокриміналістичний центр МВС України

завідувач сектору автотехнічних досліджень

O. Saraiev, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

д.т.н., декан, доцент, кафедра автомобілів

Посилання

Ilarionov, V. A. (1989). Ekspertiza dorozhnotransportnykh proisshestviy [Examination

of road transport incidents]. Moscow: Transport [in Russian].

Mironova, Y.A., Kitaygorodskiy, E.A. (2005). Issledovaniye protsessov tormozheniya

avtomobiley zarubezhnogo i otechestvennogo proizvodstva [Investigation of braking processes of cars of foreign and domestic production]. Moscow: EKTS MVD Rossii [in Russian].

Kashkanov, V. A. (2014). Otsenka tormoznykh svoystv avtomobiley pri avtotekhnicheskoy ekspertize [Evaluation of the braking properties of cars under autotechnical expertise]. Vísnik ZHDTU. Seríya : Tekhníchní nauki - Bulletin of ZSTU:Engineering science, 2(69). 109-

Kapskiy, D.V., Navoy D.V. (2017). Razvitiye avtomatizirovannoy sistemy upravleniya dorozhnym dvizheniyem Minska kak chasti intellektual'noy transportnoy sistemy goroda [The development of an automated traffic management system of the Ministry of Transport as part of the citys intelligent transportation system]. Nauka i tekhnika: mezhdunarodnyj nauchno-technicheskij zhurnal - Science and Technologi: international Scientific and Technical Journal, 1, 38-48.

Klymenko, V.I., Davidenko, I.A., Sarayev, O.V. (2011). Doslidzhennya vplyvu antyblokuvalʹnoyi systemy na efektyvnist halmuvannya lehkovoho avtomobilya [Investigation of the effect of an anti-lock system on the efficiency of the braking of a

car]. Avtomobylʹnyy transport - Automobile transport, 29, 245-249.

Sarayev, O. V. (2015). Zakon normalnoho rozpodilu vypadkovoyi velychyny ustalenoho

spovilnennya avtomobilya [The law of the normal distribution of the random variable of a constant deceleration of an automobile]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu «KHPI» : Seriya : Avtomobile- ta traktorobuduvannya - Bulletin of the NTU «KhPI». Series:

Automative and tractor construction, 10 (1119), 69-81.

Saraev, O. (2015) Regressive analysis of braking efficiency of MI category vehicles

with antiblocking brake system. Avtomobilnyy transport - Automobile transport, 36, 67-72.

V-SIM 4.0. www.cybid.com.pl. – Retrievable from: http://www.cybid.com.pl

Ilarionov, V.A. (1980). Sudebnaya avtotekhnicheskaya ekspertiza. CH. II. Teoreticheskiye

osnovy i metodiki ekspertnogo issledovaniya pri proizvodstve avtotekhnicheskoy ekspertizy [Forensic autotechnical examination. Theoretical bases and methods of expert research in the production of auto-technical expertise]. Moscow: VNIISE [in Russian].

Grishkevich, A.I. (1986). Avtomobili: Teoriya [Cars: Theory]. Minsk : Vysh. shk. [in Russian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ